Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1082982" data-attributes="member: 33485"><p>Instämmer med föregående,skönt att det blir bättre. </p><p></p><p>Innerskon sväller upp till ursprunglig form om du kört allt för många dagar. Oavsett sväller den. Innerskon FT köper har skum i botten så jag hade bakat den med en filtsula från en annan pjäxa eller sulan du kommer köra med, annars blir det tight, det blir extremt tight med intuition som inte har skum i botten om de bakas utan sula.</p><p></p><p>Börja med att slipa sulan för skon innan du gör annat. Efter att du gjort det, testa att trycka dit kilen för forward lean igen (om du nu vill ha lättare att komma fram på skidan), det kan hända att det var sulan som bråkade med alltsammans. Det är generellt en god idé att ändra på en sak åt gången för att lättare hitta det som skapar problem.</p><p></p><p>Vad det gäller öppna vs slutna celler vill jag minnas att båda existerat genom åren men hag har svårt att tänka mig att det används slutna längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1082982, member: 33485"] Instämmer med föregående,skönt att det blir bättre. Innerskon sväller upp till ursprunglig form om du kört allt för många dagar. Oavsett sväller den. Innerskon FT köper har skum i botten så jag hade bakat den med en filtsula från en annan pjäxa eller sulan du kommer köra med, annars blir det tight, det blir extremt tight med intuition som inte har skum i botten om de bakas utan sula. Börja med att slipa sulan för skon innan du gör annat. Efter att du gjort det, testa att trycka dit kilen för forward lean igen (om du nu vill ha lättare att komma fram på skidan), det kan hända att det var sulan som bråkade med alltsammans. Det är generellt en god idé att ändra på en sak åt gången för att lättare hitta det som skapar problem. Vad det gäller öppna vs slutna celler vill jag minnas att båda existerat genom åren men hag har svårt att tänka mig att det används slutna längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Tillbaka
Topp