Kritik på låt. =)

Kritik på låt. =)
Nu funkade de, joo den va la sådär men kanske skall satsa lite mera på basen eller??

gå in på www.hard.fm eller www.neradio.se och hör på techno;)

Senast ändrad:
Kritik på låt. =)
Jaa tyckte de inte var nå vidare fel på den? : ) helt okej!,

Helt otroligt bra ( ; fattades väll bara nån som sjöng? : )

Kritik på låt. =)
MEN!!!!! jag måste vänta 20 min innan jag kan starta nerladdningen

Kritik på låt. =)
oh your bad... använd fuskbugg.se, snabbaste och bästa sidan någonsin ..dessutom gratis

Kritik på låt. =)
La upp en "backup" nu.. Så finns det lite att välja mellan =P

Hoppas du tycker om låten efter allt "besvär" ^^ hehe

(På fuskbugg.se kan man inte ladda upp mp3) =/

Senast ändrad:
Kritik på låt. =)
haha, den var ju asball ju..gasa på med tokfet bas så kommer den spelas i många epa traktorer inom snar framtid.

basshunter boy

Kritik på låt. =)
tycker du ska satsa på att ta bort fjortistechno ljudet.... satsa på typ mindre melodic, lite mer "magiska svampar techno" om du fattar vad jag menar :P

Kritik på låt. =)
Hehe.. inte riktigt med på vad "magiska-svampar-techno" innebär.. men du menar typ lite dovare basar och lite skönare kicks å så kanske?

Senast ändrad:
Kritik på låt. =)
Helt Ok!... :) jag håller oxå på i FL men jag har inte lyckats göra något man kan kalla låt än.... tycker att det är så dåliga syntljud... Men sen så kan ju intejag alla funktioner och så!...

Kritik på låt. =)
WTX sa:
Helt Ok!... :) jag håller oxå på i FL men jag har inte lyckats göra något man kan kalla låt än.... tycker att det är så dåliga syntljud... Men sen så kan ju intejag alla funktioner och så!...
FL "grundutbud" av samples och syntljud är helt värdelöst imo. Jag har skaffat mig lite plug in's och nya moddar och sånt. Bl.a en grej som heter typ "Zeta". I den finns typ 300-400 olika syntar och basar.. och även möjlighet att modda allt ljud själv. Det gör allting mycket roligare =)

Tillbaka
Topp