HAHA, rätt sköna!!!AFTERBANG sa:http://www.vimeo.com/9692428
en annan goding, dock snowboard åkare! lite mer fighting spirit också!
Puckla på och puckla på, han knuffar till snorungen lite. Han är ju chockad och vill ha hans namn så han kan anmäla ungen. Skulle du bli arg om en unge utan körkort körde på dig med bilen när du va ute och gick även om du bara fick lite skrubbsår? Jag menar, ingen skada skedd. Bara ge han en klapp på axeln och säga att det är lugnt och gå vidare?hyllengren sa:Skulle ni börja puckla på någon som råkat backa in i er bil på en parkeringsplats för att ni kunde skadat er, eller att eran femåriga dotter skulle kunna stå mellan bilarna?
Han borde tagit på sig rollen som vuxen. Gått fram till killen, tagit namn och personnummer och sedan fått hans skipass klippt eller gått till polisen med honom. Man har aldrig rätt att bruka våld mot någon, och eftersom gubben gjorde det nu så kan den yngre killen anmäla honom. Fattar inte hur ni kan sympatisera med våldsmannen, hur moget är det att börja putta på någon som har erkänt sitt misstag och tar på sig allt ansvar?MattiasSt sa:Puckla på och puckla på, han knuffar till snorungen lite. Han är ju chockad och vill ha hans namn så han kan anmäla ungen. Skulle du bli arg om en unge utan körkort körde på dig med bilen när du va ute och gick även om du bara fick lite skrubbsår? Jag menar, ingen skada skedd. Bara ge han en klapp på axeln och säga att det är lugnt och gå vidare?hyllengren sa:Skulle ni börja puckla på någon som råkat backa in i er bil på en parkeringsplats för att ni kunde skadat er, eller att eran femåriga dotter skulle kunna stå mellan bilarna?
only way to do ithyllengren sa:Jag såg en 13 årig grabb på cykel som inte kollade när han åkte över en väg idag. Rent hypotetiskt så kunde det ha kommit en liten 6årig flika på en rosa cykel från andra hållet och on skulle eventuellt kunnat ha dött av crashen som möjligtvis skulle ha inträffat.
Så jag nitade den jäveln! En rak höger mitt över näsan så han lärde sig en ordentlig läxa!
Enda sättet att lära ungjävlarna!hyllengren sa:Jag såg en 13 årig grabb på cykel som inte kollade när han åkte över en väg idag. Rent hypotetiskt så kunde det ha kommit en liten 6årig flika på en rosa cykel från andra hållet och on skulle eventuellt kunnat ha dött av crashen som möjligtvis skulle ha inträffat.
Så jag nitade den jäveln! En rak höger mitt över näsan så han lärde sig en ordentlig läxa!