Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kultskidor - Vilken är den mest episka freeride skidan någonsin?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henke_Sondell" data-source="post: 1201475" data-attributes="member: 54916"><p>X scream, för innovationen och det galet breda midjan, det enda det snackades om i gymet strax nedanför Sunwing. (vad hette det cafet egentligen?)</p><p>Pocket Rocket, för den roligaste skidan nånsin och den som fick mig att överge en snowboardkarriär för fri åkning (ingen särskrivning utan ett medvetet val.)</p><p>Den gröna Line skidan som var 130 på midjan (tror det var samtidigt som Shane åkte på Spatulas) för hakorna som hängde vid naveln när vi såg den i en skishop i Whistler 2003.(?)</p><p>HEAD Monster 103, för att de fostrat mig till den skidåkare jag är idag. Lager på lager med stål och styvhet till förbannelse för mina benhinnor.</p><p>Moment Bibby Pro, för att de återförde glädjen i min skidåkning med pop, mustasch och lättsvängdhet.</p><p>Salomon Rocket2, för att de passar mig just nu helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henke_Sondell, post: 1201475, member: 54916"] X scream, för innovationen och det galet breda midjan, det enda det snackades om i gymet strax nedanför Sunwing. (vad hette det cafet egentligen?) Pocket Rocket, för den roligaste skidan nånsin och den som fick mig att överge en snowboardkarriär för fri åkning (ingen särskrivning utan ett medvetet val.) Den gröna Line skidan som var 130 på midjan (tror det var samtidigt som Shane åkte på Spatulas) för hakorna som hängde vid naveln när vi såg den i en skishop i Whistler 2003.(?) HEAD Monster 103, för att de fostrat mig till den skidåkare jag är idag. Lager på lager med stål och styvhet till förbannelse för mina benhinnor. Moment Bibby Pro, för att de återförde glädjen i min skidåkning med pop, mustasch och lättsvängdhet. Salomon Rocket2, för att de passar mig just nu helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kultskidor - Vilken är den mest episka freeride skidan någonsin?
Tillbaka
Topp