Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kvalitet av Sweet hjälmar nuförtiden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1256909" data-attributes="member: 83225"><p>Har en gammal Trooper som höll hur bra som helst. Dock var konstruktionen usel för det blåste in vid öronen. Jag var tvungen att ha mössa under så fort det var minusgrader. Min nuvarande Smith har aldrig haft det problemet. Dottern har en Sweet-hjälm nu där occigrip också gått av i plasten. Över lag så suger kvaliteten numera och ambitionen att hjälpa till är obefintlig. Vi har mest kläder från Sweet och där tar de inte i småfel med tång. Samtidigt som Norröna, Houdini osv byter dragkedjor och allt möjligt oavsett hur gamla plaggen är och oavsett var de är köpta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1256909, member: 83225"] Har en gammal Trooper som höll hur bra som helst. Dock var konstruktionen usel för det blåste in vid öronen. Jag var tvungen att ha mössa under så fort det var minusgrader. Min nuvarande Smith har aldrig haft det problemet. Dottern har en Sweet-hjälm nu där occigrip också gått av i plasten. Över lag så suger kvaliteten numera och ambitionen att hjälpa till är obefintlig. Vi har mest kläder från Sweet och där tar de inte i småfel med tång. Samtidigt som Norröna, Houdini osv byter dragkedjor och allt möjligt oavsett hur gamla plaggen är och oavsett var de är köpta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kvalitet av Sweet hjälmar nuförtiden?
Tillbaka
Topp