Kvinnor/Män och dess magiska kraft.(18+)

Perkal

Ny medlem
Att vara med en kvinna eller man är helt magisk/tragiskt. Känslor eller fysiskt allt med dom är bra! Att man kan känna för någon annan i huvudtaget är magiskt, man känner sig själv ostoppbar. Men ibland känner inte den andra person inte detsamma och allt man försöker är att glömma känslorna för denna person och helt enkelt gå vidare i livet men det går bara inte. Du har fallit för en människa som inte fallit för dig eller helt enkelt inte känner detsamma för dig som du känner för den andra "speciella". Att säga att jag inte fallit för någon vore en ren och skör lögn.. Hårt kan jag tillägga. Det vågar jag påstå att alla gör, kanske inte att man träffar den mest underbaraste personen man någonsin kommer stöta på. Men att man stöter på någon speciell då ska man fa* ta chansen och köra så jävla hårt man kan. Att fega är det sämsta man kan göra! Hur jävla hårt nederlaget än blir så är det värt det! Att ens få en privat stund med denna människa som är x100 gånger bättre än dig själv så är det helt klart värt det. Nu säger jag halvt att det finns en människa där ute som är bättre än en själv som är värd mer än "Mig". Och det står jag helt klart för, iallafall för min del då jag helt klart inte känner mig värd någon supertjej eller superkille om det är det du vill ha.. Nu börjar batterierna på tangent bordet ta slut, men jag kände att en Dr.Phil tård på FR behövs där allt från sexuella relationer till "jag älskar dig" relationer diskuteras! Jag behöver det och tycker det vore kul:).

Men som med allt så har ju singel- och parlivet sina pros and cons visst är det mindre bekymmer som singel men dom där extra bekymmerna som man kan få när man är i ett förhållande. Är helt klart värda dom. Iallfall om man frågar mig. Men visst är det "kul" att vara singel det med! Iallfall när man känner sig hel och är på G och allt går i sin väg.. Haha. Men jag tyckte det vore kul och intressant med lite kvinno och män snack här på freeride!
Vad det än är, om du raggade upp en piga på gymmet och inte vet hur du ska gå vidare eller känner "SHIT, jag har ett bröllop imorgon och har inget tal!" då kanske den här tråden kan hjälpa den personen ifråga att snickra ihop ett tal.

Eftersom det kan vara ett känsligt ämne för många och inte världens lättaste grej att dela med sig av bara så där så lär tråden ju tråden dö ganska snabbt tyvärr:( Men men, kan ju vara kul om någon typ av diskution startas!

Singel- och Parlivet pros and cons? Kör hårt.

Kramar //Perkal

Senast ändrad:
Finns få känslor som är så okuvligt förödande stark som olycklig kärlek ... det är bara att bryta ihop, ta lärdom och komma igen starkare än någonsin tidigare!

Lycka Till!
MM

är själv sen 6 månader tillbaka varit kär i en tjej som också är en av mina bästa kompisar men jag vågar inte berätta för hon för jag vill inte sabba vänskapen...

förstår vad du menar. Var tillsammans med en tjej i över ett år (inte länge men) och vi kände sjukt starka känslor över varandra. Sen tappade hoin känslorna men det har inte jag gjort.. Förstår precis vad du menar.

fors3n sa:
är själv sen 6 månader tillbaka varit kär i en tjej som också är en av mina bästa kompisar men jag vågar inte berätta för hon för jag vill inte sabba vänskapen...
Har aldrig suttit i din sits och vet inte om jag är rätt man att ge råd, men eftersom ni verkar vara supertighta är det ju riktigt knepigt hade ju varit en annan situation annars... Man har ju hur mycket tips som helst, men dom är säkert helt idiotiska.. Men på något sätt måste du ju "come clean" så att hon kan få reda på vart du står, och om det nu skulle resultera till att ni inte kan träffas på ett tag så tror jag faktist att eran vänskap överlever det ändå.

@MM Jag sitter nog ganska stadigt på sadeln igen. Med något glas för mycket i kombination med en riktigt sketen utekväll kan tankarna lätt sväva iväg till äldre och bättre dagar, haha!

Shit Perkal, du är mannen! Vilken trådstart!

Är det okej att man reggar en dubbelprofil innan man ger sig in i den här diskussionen... det är liksom så öppet och rakt på att det lätt kan komma och bita tillbaka en i framtiden. Jag tror inte jag vågar skriva om mina bekymmer, men ska hjälpa er så gott det går.

//Killen med erfarenhet

Perkal sa:
Singel- och Parlivet pros and cons? Kör hårt.
Personligen håller jag på singellivet, av den enkla anledningen att det är mkt friare. Har sett så många ge upp sånt de brunnit för bara för att deras nya respektive styrt åt ett annat håll... Sen ska vi väl inte ens snacka om hur det blir om det kommer barn med i bilden...
Alla måste ju göra sitt val, och rätt som det är kanske "den rätta" dyker up och så sitter man där... :P

I rest my case.

"Using DNA evidence unavailable until the completed mapping of the human genome, we can now definitively state that the two genders were never meant to do anything more than hang out with each other platonically as pals,"
och
"Ideally, the report stated, men and women should just go to dinner or the movies every few weeks, hug at most, and then return home to masturbate in solitude"

Jane6 sa:
I rest my case.

"Using DNA evidence unavailable until the completed mapping of the human genome, we can now definitively state that the two genders were never meant to do anything more than hang out with each other platonically as pals,"
och
"Ideally, the report stated, men and women should just go to dinner or the movies every few weeks, hug at most, and then return home to masturbate in solitude"
Haha, ja det vore ju något!

Jane6 sa:
I rest my case.

och
EmilRosenberg sa:
Haha, ja det vore ju något!
Så att det inte uppstår några missförstånd...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Onion

Fyfan, var på gymmet idag, två tjejer sitter på spinningcyklar och läser varsin tidning. Dom sitter och bläddrar i någon jävla tidning varav det säkert var någon vältränad tjej i, ful som jag är så står jag i närheten och hör deras jävla diskutioner om det kvinnliga kroppsidealet och om hur osunt det är etc. Kan ju även tillägga att dom säkert äter en pizza för mycket varje vecka, men vem fan gör inte det? Lite extra kilon är ju inte alltid fel, men helt plötsligt från ingenstans börjar dom viska om folk på gymmet om hur osunt det är att vara deffad etc och kastar ur sig en jävla massa skit om tjejerna som var smalare en dom på gymmet.
En av tjejerna såg faktiskt relativt bra ut. Men när hon beter sig så jävla osäkert, fyfan vad äcklig hon vart i ens ögon.
Så istället för att vara nöjd över det hon har eller träna lite mer så börjar hon kasta ur sig glåpord om de som var mer vältränade en henne. Fruktansvärt oaktraktivt hos folk att vara så jävla osäkra.

Tänkte bara dela med mig.

Kan inte säga "i feel ya, dawg" tyvärr då jag aldrig varit sådär bajskär. Om det tagit slut har man varit ledsen några dagar sen on to the next one. Hoppas väl att jag hittar någon som tänder alla gnistor på kolvarna någon dag.

Du kan ju prova att bara fokusera på hennes dåliga sidor i ditt sinne hela tiden så det slutar med hat. Fast hat är aldrig bra!

Snödjup

Tillbaka
Topp