Kvitto på snowboard sökes...

• Trådstartare Trådstartare Crispet
  • Start datum Start datum
C

Crispet

Guest
Såhär va. Jag har pajjat min snowboard (spräckt upp hela sidväggen) och hade ingen särskild försäkring till den utan hade tänkt att ta det på hemförsäkringen, men då vill ju dom självklart ha mitt kvitto, men det har ju jag självklart tappat bort! Fan!
Så nu undrar jag om det är någon som möjligtvis har har ett kvitto på en bräda som dom inte behöver? Ju nyare desto bättre. Spelar ingen roll vart ni köpt den eller så...

För övrigt så ser inte jag dethär som försäkringsbedrägeri eftersom jag verkligen har pajjat en bräda som jag köpt för dyra pengar, bara det att kvittot är sumpat. Så kom inte med för stora moralkakor tack...

Behöver du verkligen ett kvitto, dom ser väl antagligen att den är sönder? Be dem isåfall ringa till företaget som tillverkat brädan och där få en prisuppgift på vad den skulle kosta att köpa ny. Har precis gjort så med mina skidor och det verkar som det kommer funka!

Mr Brett:
Åh fan... Men ska jag åka till föräkringsbolaget med brädan i handen och visa dom att den är paj då eller? Till mig sa dom att dom vill ha ett kvitto...

skriv ett eget, ett handskrivet kvitto är faktsikt MER giltigt än ett kassakvitto. på summor på över 500:- godtar skattemyndigheten inte kassakvitton, då dina egna uppgifter oftast inte finns med. Fast detta är ju mygel och det uppmanar jag inte till.

lycka till

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp