AnnaStrandbacke
Ny medlem
La Grave..
Goddagens kamrater..
Efter två säsonger i ifs mkt trevliga St.Anton styrs telisarna mot den franska delen av alperna...och det funderas starkt på La Grave...ett par månader iaf..
Att byn är liten, berget är hårt och utbudet av saker att göra om snöguden visar sig på otrevligt humör är förhållandevis små är jag väl medveten om...
MEN skulle vara mkt intressant och höra om någon som varit där i mer än ett par veckor kunde berätta lite om atmosfär o stämning o kanske lite om priser o boende..
Skulle bli väldigt tacksam..
Anna
Efter två säsonger i ifs mkt trevliga St.Anton styrs telisarna mot den franska delen av alperna...och det funderas starkt på La Grave...ett par månader iaf..
Att byn är liten, berget är hårt och utbudet av saker att göra om snöguden visar sig på otrevligt humör är förhållandevis små är jag väl medveten om...
MEN skulle vara mkt intressant och höra om någon som varit där i mer än ett par veckor kunde berätta lite om atmosfär o stämning o kanske lite om priser o boende..
Skulle bli väldigt tacksam..
Anna