C crullet Medlem 2007-02-05 La molina, Spanien #1 Undrar om någon varit där. Kanske kan berätta lite om systemet osv. Ska dit v 8 så det skulle vara kul att få reda på lite om det.. Det är ju ganska okänt
Undrar om någon varit där. Kanske kan berätta lite om systemet osv. Ska dit v 8 så det skulle vara kul att få reda på lite om det.. Det är ju ganska okänt