C
Clariella
Guest
Laax...
Har planer på att åka ned till Laax nu under vintern.
Stället är ju rätt okänt, åtminstone för mej, så jag undrar om nån av er har några tip/synpunkter osv.
Stämmer det att det inte är särskilt många skandinaver som hittat dit, och att det inte finns så mycket bumare?
Hurdan är åkningen? Det ser bra ut på pistkartan, men håller det för en eller två månader?
Hur är bästa och billigaste sättet att ta sej dit?
Dela alltså med er av era erfarenheter!
Stället är ju rätt okänt, åtminstone för mej, så jag undrar om nån av er har några tip/synpunkter osv.
Stämmer det att det inte är särskilt många skandinaver som hittat dit, och att det inte finns så mycket bumare?
Hurdan är åkningen? Det ser bra ut på pistkartan, men håller det för en eller två månader?
Hur är bästa och billigaste sättet att ta sej dit?
Dela alltså med er av era erfarenheter!