Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnnyrainbow" data-source="post: 1308179" data-attributes="member: 118323"><p>Söker konkret tips på epoxiprodukt för att laga delaminerade skidor och för plugga hål och montera bindningar. Helst med dubbelspruta så att det inte går att göra fel vid doseringen.</p><p></p><p>Har tidigare använt mig av Biltemas lamineringsepoxi till skidor och surfbrädor, men tycker det är svårt att blanda exakt dosförhållande vid mindre mängder (1:2), och har inte alltid fått det att härda ordentligt. Kanske att den också har blivit för gammal om den kan bli det.</p><p></p><p>Den bästa produkt jag tror mig ha hittat är denna:</p><p><a href="https://www.moory.se/p/west-system-650-8-g-flex-flytande-epoxi-236-gram/?_gl=1*8uzoxe*_up*MQ..*_ga*MTQwMTA5MjE5LjE3Mjk1MTcwMDA.*_ga_H5HZXBFMDE*MTcyOTUxNzAwMC4xLjAuMTcyOTUxNzAwOC4wLjAuNDY3OTExODI2&gclid=EAIaIQobChMI8bWY8cifiQMVzUCRBR1C_RrNEAAYASAAEgKfpvD_BwE" target="_blank">https://www.moory.se/p/west-system-650-8-g-flex-flytande-epoxi-236-gram/?_gl=1*8uzoxe*_up*MQ..*_ga*MTQwMTA5MjE5LjE3Mjk1MTcwMDA.*_ga_H5HZXBFMDE*MTcyOTUxNzAwMC4xLjAuMTcyOTUxNzAwOC4wLjAuNDY3OTExODI2&gclid=EAIaIQobChMI8bWY8cifiQMVzUCRBR1C_RrNEAAYASAAEgKfpvD_BwE</a></p><p></p><p>Ingen spruta, men väl 1:1 blandningsförhållande vilket gör det lite enklare att få rätt. Någon som har koll och kan tipsa på vad man ska satsa på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnnyrainbow, post: 1308179, member: 118323"] Söker konkret tips på epoxiprodukt för att laga delaminerade skidor och för plugga hål och montera bindningar. Helst med dubbelspruta så att det inte går att göra fel vid doseringen. Har tidigare använt mig av Biltemas lamineringsepoxi till skidor och surfbrädor, men tycker det är svårt att blanda exakt dosförhållande vid mindre mängder (1:2), och har inte alltid fått det att härda ordentligt. Kanske att den också har blivit för gammal om den kan bli det. Den bästa produkt jag tror mig ha hittat är denna: [URL]https://www.moory.se/p/west-system-650-8-g-flex-flytande-epoxi-236-gram/?_gl=1*8uzoxe*_up*MQ..*_ga*MTQwMTA5MjE5LjE3Mjk1MTcwMDA.*_ga_H5HZXBFMDE*MTcyOTUxNzAwMC4xLjAuMTcyOTUxNzAwOC4wLjAuNDY3OTExODI2&gclid=EAIaIQobChMI8bWY8cifiQMVzUCRBR1C_RrNEAAYASAAEgKfpvD_BwE[/URL] Ingen spruta, men väl 1:1 blandningsförhållande vilket gör det lite enklare att få rätt. Någon som har koll och kan tipsa på vad man ska satsa på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Tillbaka
Topp