Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1308188" data-attributes="member: 146777"><p>Köp några sprutor i storpack och använd de för doseringen. Enklast när man ska blanda små mängder. Viktigt att beakta vad som anges, vikt eller volymförhållande. Ganska länge sen jag änvände biltemas. Men tror de var 100:50 (2:1) volym och 100:55 vikt. Bara att läsa noga.... änvänder själv mes NM epoxy. Finns en mängd olika,beroende på vad man vill göra. Vid limning skulle jag stryka på lite rinnig lamineringsepoxy så att det kan sugas upp lite. Sen på med lite tjockat epoxy. Finns tillsatser. Tar inte mikroballonger, funkar bara för grova spackelarbete.Tixotroperingsmedel funkar bäst för att göra en bra lim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1308188, member: 146777"] Köp några sprutor i storpack och använd de för doseringen. Enklast när man ska blanda små mängder. Viktigt att beakta vad som anges, vikt eller volymförhållande. Ganska länge sen jag änvände biltemas. Men tror de var 100:50 (2:1) volym och 100:55 vikt. Bara att läsa noga.... änvänder själv mes NM epoxy. Finns en mängd olika,beroende på vad man vill göra. Vid limning skulle jag stryka på lite rinnig lamineringsepoxy så att det kan sugas upp lite. Sen på med lite tjockat epoxy. Finns tillsatser. Tar inte mikroballonger, funkar bara för grova spackelarbete.Tixotroperingsmedel funkar bäst för att göra en bra lim. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Tillbaka
Topp