Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1308225" data-attributes="member: 29440"><p>Det har jag sett i flera instruktioner för hur man blandar epoxi, och helt enkelt litat på det. Kanske minskar risken för att det ligger kvar något oblandat i hörnen, som när det hälls över i en annan bägare så blandas det då eller hamnar överst och blir lättare att blandas i den nya bägaren. Det är min teori i alla fall.</p><p>Edit: men det gäller ju att få med allt</p><p>Jag använder runda bägare med spetsiga hörn mot botten och en platt pinne med motsvarande hörn så man kommer åt ordentligt nere i hörnen när man blandar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1308225, member: 29440"] Det har jag sett i flera instruktioner för hur man blandar epoxi, och helt enkelt litat på det. Kanske minskar risken för att det ligger kvar något oblandat i hörnen, som när det hälls över i en annan bägare så blandas det då eller hamnar överst och blir lättare att blandas i den nya bägaren. Det är min teori i alla fall. Edit: men det gäller ju att få med allt Jag använder runda bägare med spetsiga hörn mot botten och en platt pinne med motsvarande hörn så man kommer åt ordentligt nere i hörnen när man blandar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Tillbaka
Topp