Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1308253" data-attributes="member: 60010"><p>Möjligt att det är marginellt bättre men av de omkring 15 kg epoxy jag blandat senaste åren har jag aldrig gjort det och inte haft några problem med härdningen. Men är du osäker så kör på, det blir inte sämre förutom att du slösar lite epoxy och en behållare. </p><p></p><p>Som sagt beror allt på applikationen. Limmar man en skida är det inte så noga normalt. När jag limmade kompisens kolfiberhjul till cykeln som den specialiserade verkstaden inte fick att hålla var det helt annan precision som gällde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1308253, member: 60010"] Möjligt att det är marginellt bättre men av de omkring 15 kg epoxy jag blandat senaste åren har jag aldrig gjort det och inte haft några problem med härdningen. Men är du osäker så kör på, det blir inte sämre förutom att du slösar lite epoxy och en behållare. Som sagt beror allt på applikationen. Limmar man en skida är det inte så noga normalt. När jag limmade kompisens kolfiberhjul till cykeln som den specialiserade verkstaden inte fick att hålla var det helt annan precision som gällde. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
laga delaminerad skida
Tillbaka
Topp