Lägenhet Chamonix uthyres

Telislinkan

Medlem
Lägenhet ligger i Argentiere nära kabinbanan och är på 37m2. Lägenheten har plats för 6 personer och har dusch och bad samt ett bra kök med en bra spis, diskmaskin och micro. Balkong finns med utsikt upp över Grand Montes.
Uthyres veckovis eller per säsong.

Jonas

lindkvistjonas@hotmail.com

Hejsan Jonas!
Rickard Lindblom här (igen). Vi är tre grabbar, från Stockholm, som är otroligt intresserade av tre platser i din lägenhet. Jag har mejlat över några telefonnummer och mailadresser till dig som du kan nå mig på. Vi skulle kunna skriva på ditt kontrakt NU.

Om du vill träffas och snacka med dina eventuella hyresgäster om hyra, krav från din sida, tider för vistelse mm så säg bara en tid skall någon av oss tre komma. Skicka ett mejl annars eller ring.

Vore oerhört tacksam, vi hörs! //Rickard "Limpan"

Jonas!
Du ar mannen jag har letat lenge efter.
Jag skulle vilja hyra Fran 20 dec och en manad framover.
[Vi ar 2 grabbar]

Hallå Jonas!
så här är fallet att vi är tre killar som har tänkt att spendera säsongen nere i chamonix.
Jag var nere i våras och åkte och har nu försökt hitta boende i just Argentiere men bara fått tag på ställen i Chamonix Sud.
Läste ett av svaren med tre killar från Stockholm som skulle ner och det fanns väl sex sängplatser och då blir ju dem tre och vi tre alldeles utmärkt och du får lägenheten uthyrd hela säsongen.
Mitt namn är Niclas Ilestam och är studerande i Lund.
Jag nås på tlfn: 0708-405115, 046-306588 eller via e-mail: ilestorm@hotmail.com

Tjenare..

Det är möjligt att du redan har fått lägenheten uthyrd för resten av säsongen men...
Jag ska ner i mitten av november och stannar så länge jag kan (april förhoppningsvis) och kanske har du inte lägenheten uthyrd hela säsongen ännu, och/eller kanske inte samtliga platser.

Hör gärna av dig

Mail: axelhansson@hotmail.com

hejsan!

Finns det mojligtvis nagon plats kvar i lagenheten? Tankte bara hora mig for, jag, Kajsa, aker sjalv sa jag tankte se om det finns nagon storre lagenhet. Hor garna av dig om plats finns kvar.

Hej, Kajsa!

Tillbaka
Topp