Lägenhet Golden, BC, Canada

emilroddar

Ny medlem
Jag letar boende under december och januari i Golden. Är det någon som vet var man ska vända sig? eller kanske det är någon som redan har napp där?
Jag är för tillfället i usa och har bil. Gillar att hika mycket.

emil roddar

Tjena!

Ska till Golden i januari och framåt. Vi (tjejen och jag) ska bo på mary's motel - de har rum med eget kök och gratis internet. Jag är också en hike-freak, så vore kul om du var sugen på att ta några åk i närheten. Vi har ocskså bil (van) och bor i Vancouver för tillfället. Maila gärna: solteszkris@gmail.com

/Kris

grymt vi försöker kolla vad det kostar att bo där...försöker att hitta boende i december och januari. Min polare åker hem innan jul.

Tror priserna varierar beroende på hur sent man bokar.. Har även kollat på lägenheter i Golden, men de jag hittat har varit utan internet (så det tar säkert några veckor innan man får det att funka) och så måste man skaffa egna möbler etc.

Golden och Kickinghours öppnar tidigare! 3 december samtidigt som Revelstoke! Vad har ni fått för erbjudande på marys?
vi frågade och vi fick 800 dollar där för 2/3 av december(fram till jul) som jag tänker dela med min polare(blir ensam fr om 20 december) i väntan på billigare boende!

emil

Vi bor på selkirk inn (eller nåt sånt) för 879 (har jag för mig) i månaden.. För två pers! Kolla upp det! Hej

Någon som har boende att dela på under 8-12 feb för några deltagare i Scandinavian Invitational?

Tillbaka
Topp