Lägenhet i Chamonix 1-2 sängplatser kvar

• Trådstartare Trådstartare Ede
  • Start datum Start datum

Ede

Ny medlem
Jag har en lägenhet i Sud den är 22,4 kvadrat finns 5 sängplatser men tänker bara fylla upp 3-4 permanent blir ruskigt trångt om man är 5 hela säsongen.

hyran är totalt på ca 760 euro/månad då inräknat el och försäkring mm.+ + att det är 1000 euro i deposition. Jag bor i lägenheten nu och har kontrakt fram till sista april men vi fick hyra maj också om vi ville. Jag tror jag kan skicka bilder vid intresse gäller bara att hitta bra internet.
Jag har betalt hyran halva hyran och alla avgifter (deposition, el etc) och andra halvan ska in i december.

tror det är lagomt att bo 3 personer i lägenheten och då finns plats för om man har kompisar som vill hälsa på. och med 3 så blir det ganska billigt med.

kan skriva lite om mig, jag heter Edvin är 20år bor i vanliga fall i Skellefteå. Det här blir blir min andra säsong i Chamonix kommer att jobba på le Caveau en resturang här nere. ungefär 3 kvällar i veckan. åker bräda nästan bara offpist.

Hör av er om ni är intresserade!
Mail: Edde_B@hotmail.com
Mobil: +336 47 45 67 49

Hej Edvin!

Jag jag heter Christian och jag är intresserad om det fortfarande finns plats? Jag åker ensam. Jag är 20 år som åker både skidor och snowboard. Jag är enkel att göra med och är skötsam. Jag är nere framförallt för åkningen men fest tackar jag inte nej till. Har inte säsongat förut men har varit i alperna med Lion/Höjmark. Jag lägger till dig på msn så kan vi snacka mer ;) (min är: skata44@live.se)

Ha det gott sålänge.

tjena!

låter väldigt intressant det här! är själv 20 år och åker och har åkt väldigt mycket skidor. just nu bor jag i den lilla hålan kalmar och är allmänt trött på sverige. har lagt till dig på msn så kan vi snacka mer där, men som sagt, jag är grymt sugen!

//anders

Snödjup

Tillbaka
Topp