Lägenhet i Chamonix!

Lägenhet i Chamonix!
Tjena!

Vi har typ två olika lägenheter på g i chamonix. Vi skulle behöva lite fler pers att dela någon av dessa med!

Alternativen är:

Alt 1

Ett Chalet på 140 kvadrat där max 6 pers får bo, 5 min från center till fots. Mer info om detta imorn!
Pris för 6 pers ca 4500 kr per pers/mån. Ganska hög hyra men man får jävligt mycket utrymme för pengarna.

Alt 2

Lägenhet i SUD på 30 kvadrat 5-6 pers. Hyra max 3800 kr per person. Fin med tvättmaskin och parkeringsplats. (Vi tänkte åka ner med bil så den tar vi, men ni får åka med i bilen ibland :) )

Vi vill veta om det finnns några, 2-4, st som vill dela något av dessa alternativ med oss. Vi är 2 som säkert ska ner men vi kanske blir fyra. Skriv vilket alternativ ni är mest intresserade av! Vi vet inte riktigt ännu när man måste flytta in. Vi tänkte dra i början av januari och behöver kanske då folk som "passar" lägenheten i dec om man måste flytta in på stört!!!

Swiiisha på!

Lägenhet i Chamonix!
Tjena Carl-Johan!

Kom just hem från Bad Gastein och är ruskigt sugen på att ta en säsong i Chamonix. Alternativ 1 passar mig bäst (med tanke på det stora utrymmet). Kan nog flytta in redan i december om det krävs. Har flera vänner (tre tjejer) som också är intresserade.

Mvh Jonatan

Lägenhet i Chamonix!
Hej igen!

Just nu ser det ut som det blir alt 2. Vi har fått mer info och vi får flytta in 1 jan. Den e välutrustad och har "många" våningsängar där 6 pers lätt får plats och är vi 6 så blir hyran betydligt mindre än vad vi skrev tidigare. Alt 1 finns fortfarande men den kan ligga lite utanför och är dyrare.

Vi uppdaterar när vi vet mer!

Lägenhet i Chamonix!
Tjena! Jag heter Henrik och jag är helt klart på om det går!

alt. 2 verkar kanon. Hör av er om det funkar.

//Henrik

Lägenhet i Chamonix!
tjenare.

jag tänkte dra ner nu så snabbt som möjligt. jag är helt klart på att dela lägenhet, oavsett vilket det blir. tills vidare kommer jag ta in på ett schavigt ställe.

hör av er när ni bestämt er.

orestig@yahoo.com

//Per

Lägenhet i Chamonix!
tjena,

låter intressant. Jag och en polare ska ner första januari. Hade varit skönt att ha boendet klart. maila på oscarbeijbom@yahoo.se om ni är intresserade!

Lägenhet i Chamonix!
hej,hej!
vi ær 2 tjejer ( och eventuellt några fler) som skall ner i mitten av januari, vi vill gærna dela lægenhet, gærna alt 1 men 2 går oxå bra. som information e cham sud ganska sunkigt och 140 kvm låter vældigt bra! man kan kanske ha lite extra folk som bor dær ibland så hyran blir lite lægre. vi har oxå bil:-) om ni redan har hittat folk kanske man kunde få telnr till de som har den lægenheten som inte ni vill ha?!
johanna
+47-481 59 234 el. erikson79@hotmail.com

Lägenhet i Chamonix!
hej c-j!
är mkt intresserad, och en av de tjerna jonathan i ett tidigare inlägg nämnde.
är väldigt tacksam för svar! maila gärna
mvh hanna

Lägenhet i Chamonix!
Hej hej!
Jag skulle lätt va på på båda alternativen! Är en glad och sprallig tjej som är duktigt sugen på snön i Chamonix.
Hör av er på f_kilander@hotmail.com

Lägenhet i Chamonix!
Hej hej!
Jag skulle lätt va på på båda alternativen! Är en glad tjej som är duktigt sugen på snön i Chamonix.
Hör av er på f_kilander@hotmail.com

Lägenhet i Chamonix!
Hej alla roliga som svarat!

Alt 1 verkar ganska kört. Man kunde max bo sex och det blir för dyrt för oss, tror nogon annan skulle knipa det i helgen. Vi jobbar på med alt 2. Undrade om någon av er som e intresserade bor i sthlm så man kan träffas o snacka igenom situationen.

hej så länge

/cj

Tillbaka
Topp