Larika Ny medlem 2005-03-13 Lägenhet i Chamonx sökes... #1 -Hallå- jag är på väg till Chamonx och hoppas att någon har platts över i lägenheten så man kan hyra in sig...skulle även behöva ett liftkort.
-Hallå- jag är på väg till Chamonx och hoppas att någon har platts över i lägenheten så man kan hyra in sig...skulle även behöva ett liftkort.
Larika Ny medlem 2005-03-15 Lägenhet i Chamonx sökes... #3 Jag kommer ner 22 mars....Har Ni platts så man kan hyra in sig någon vecka eller mer....stannar nog 3-4 veckor......Mattias
Jag kommer ner 22 mars....Har Ni platts så man kan hyra in sig någon vecka eller mer....stannar nog 3-4 veckor......Mattias