lägenhet i St.Anton 08/09

• Trådstartare Trådstartare kraem
  • Start datum Start datum
K

kraem

Guest
tja!

Jag har fått napp på en lägenhet i st.Anton över vintersäsongen, den ligger i st.Jakob 1.8km utanför st.anton centrum, o 1.2 km från närmsta lift. skidbussen går precis bakom knuten.
Lägenheten är 90m2 stor o d finns plats för 6 personer, stort vardagsrum,3 separata sovrum med balkong, 2 badrum, tv, diskmaskin o parkering för 2 bilar. Riktigt bra ställe om man vill hänga i stanton över vintern men inte vill betala "stanton priser".den kostar 18.500E för hela säsongen,delat på 6 pers då,u do the math. Tkr d verkar ganska prisvärt.
Reserverar mej för vissa informationsfel, men skulle d dyka upp ngra ändringar eller ngt nytt så meddelar jag det:)

Är du intresserad,let me know!:D

Kan ju handla om november-maj. Två månader extra och den kan plötsligt bli prisvärd, det som den inte är om det handlar om december-april.

Senast ändrad:
haha tagga! ja vet inte hundra vilka månader d gäller, enligt hyresvärden är d "hela säsongen",har kontaktat dem för att få perioden specificerad.peace

Jag ser en början på en livslång vänskap mellan kraem och Dejvy :)
Hoppas ni får en trevlig vistelse i lägenheten i vinter.

Tjena kraem. Låter ju gött. Skulle också gärna veta vilka månader det gäller men jag kan vänta tills du skriver det här annars låter det som en grymt bra lägenhet. Får köpa två bilar också då så man utnyttjar allt.

/Mikael

tjo ja den verkar riktigt fräsch,ska även fråga om d e lungt om man bor fler i lägenheten, 1 lr 2 xtra pers skulle göra stor skillnad på månadshyran. hör av mej när drygtanten svarar...

Hej det låter grymt jag är intresserad, kan du inte höra av dig till mig när du vet mer!? mvh Johan

vinyljohan@gmail.com

Tycker det låter intressant :) Vi är två tjejer från karlstad. Sen tar vi nog bil ner. Så då behövs det bara köpa en :P tjänar man ju lite . haha. Hör av dej när du vet mer.

C_elfvelin@hotmail.com

/Caroline

vi är två som tjejer, en skåning och en gbgare som jättegärna vill ha boende!
planerar att göra en säsong men har ännu inte hittat boende... så om ni har ett schysst ställe så hör av er!!!!

om det fortfarande finns ngn plats kvar får ni gärna maila till

hanna.ericks@gmail.com

hanna & paulina

Detta verkar ju bra. Vi är två killar, en halmstadbo och en västervikare som letar boende som galningar:). Vi planerar att jobba och åka så mkt skidor som det bara går.

Kan skicka lite mer ingående info om oss båda om det finns plats kvar:)

//Jacob

tja!
tänkte ger er en liten update om lägenheten ja hittade,hon som hyr ut den verkar grinig o säger att den enbart är för 6 personer,så att man skulle kunna bo fler i den o på så sätt sänka hyran verkar uteslutet. men ja e inte helt säker då ja suger på tyska o hon på engelska,med andra ord har vi en del kommunikationsproblem,så om ngn e haj på tyska få ni gärna hjälpa till o få henne att fatta att hon får samma cash fast vi bor ngn xtra där:D
lägenheten e ledig från slutet på november till sista maj,o som läget e nu e d typ 6200kr i månadshyra.
man kan tydligen åka till lägenheten från backen,så mkt fattar ja av hennes mail iaf:D
finns d fortfarande intresse så hör av er,lr om ngn känner att d kan hjälpa mej med att kommunicera med henne:P

peace

Vet inte hur andra skibums känner men till sista maj är ganska segt. Jag ska iaf hem och fira valborg i Lund, och de är inte ofta man har jobb kvar in i maj och de finns knappt något folk kvar heller där nere. Säker på att de inte är till 1 maj boendet gäller?

Hon menar säkert april? I år stänge liftarna 27 april.. Och de flesta ute ställena tidigare eftersom påsken var så tidig iår.. HADE

Hon menar säkert april? I år stänge liftarna 27 april.. Och de flesta ute ställena tidigare eftersom påsken var så tidig iår.. HADE

Lurken jag tror med det är April annars så blir det fel om man räknar 180 000 / 7 månader / 6 personer. Eftersom han skrev 6200 i månadskostnad.

heey jag och min pojkvän är riktigt sugna på att hänga på..vi kan ju sova i samma säng och det betyder ju att en person till kan vara med och betala i lägenheten och det blir billigare..men vi tänkte åka jan-maj...hur låter det?

heey va sägs som att du sover i min säng o din pojkvän spenderar nätterna på balkongen,då kan han betala hela kalaset o d blir myyycket billigare,vi drar i december...hur låter de?

tjenare! Vi är två killar från Eslöv och Höör. Letar lägenhet inför säsongen då vi tänkt vara där hela säsongen ut!

Senast ändrad:
Paupau sa:
vi är två som tjejer, en skåning och en gbgare som jättegärna vill ha boende!
planerar att göra en säsong men har ännu inte hittat boende... så om ni har ett schysst ställe så hör av er!!!!

om det fortfarande finns ngn plats kvar får ni gärna maila till

hanna.ericks@gmail.com

hanna & paulina
haha... gbgare? what! sthlm! hahaha... skämms du hanna;)

Hallå ja. vi är 2 pers. från kristianstad, skåne, som är intresserade av att dela lägenhet. vi tänkte säsonga från nån gång i dec till april. Ifall det finns möjlighet o plats kvar så hör gärna av dig. Mail:kenta_nilsson16@hotmail.com

röjer gärna mycket o tänkte göra det hela säsongen....

Tjena! Jag och min polare som som båda e från skåne är intresserade av att dela på lägenheten! jag anntar att det är hård konkurrens om platserna.(många som skrivit)
Men tveka inte att höra av dig om det fortfarande är grönt med platser.

Ring på 0730840987 eller maila energilampa@hotmail.com

Mvh/ Olof, Erik

Grymmt intresserad! Vi ær två pers som åker,
som gærna vill till St Anton. Finns det platser kvar??? Ev någon mail man kan nå dig på?
Mvh Emma

Hej vi är två bröder från göteborg som ska ner 3 veckor från annandag jul och frammåt, funkar även med två veckor. Om ni behöver någon som kan bo där denna perioden så hör gärna av er till martin_cafu@hotmail.com.

Goda ref. från tidigare säsonger i frankrike. Inga problem med tillägg i hyran för kort vistelse.
//Martin Brandt

Vi är två sköna tjejer från göteborg som är intresserade, men vi kommer inte ner förrän i slutet av december. funkar det??

heeeej! vi är två supert trevliga tjejesr somär suuuper intresserade, vi kommer i början av januari. hör av dig om du vill bo med oss för vi vill bo med dig! kram

haha alla verkar så himla taggade men spånet som lagt ut annonsen vet inte ens vilken tid lägenheten är tillgänglig, låter som en poser som vill ha uppmärksamhet. Är ju ganksa jobigt att ödsla så mkt tid på nåt så värdelöst när man börjar få ont om tid.

peace, taggga duuude!!

Tjena när finns rummet tillgängligt? Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) Är riktigt intresserad! hade bra

Mvh anton

här e min msn t_o_n_t_o_n_@hotmail.com

Tillbaka
Topp