Lägenhet i verbier. Vi är fyra och behöver fyra sköna att dela med.

hummerfragrence

Ny medlem
Tjo, vi är fyra sköna snubbar som ska ner till verbier i vinter. Vi har fått kontrakt på en nice stor lägenhet för nio pers
och vi behöver iaf fyra till. Lägenheten ska betalas på fredag så det börjar dra ihop sig =) och summan blir 33 000 svenska för hela säsongen och det är med försäkringspengen som vi får tillbaka i slutet. Det är fyra sovrum tre badrum balkong och den ligger vid liften Savoleyres. Hör av er om det låter kul och cashen finns på kontot nu =)

maila eller adda mig på facebook om det är några frågor
oscarkarlsson85@hotmail.com

Sweeet

Tjenare!
Två 24 åringar är sugna på boende. Dock hade vi bara tänkt vara nere två månader. Mitt av Januari till mitten av mars. Är det för kort tid enligt er för att kvala in på boendefronten?

Det låter perfekt för oss, om det inte vore så att allt skulle betalas på en gång. :(
Antar att det inte är förhandlingsbart?

Tja!

Om Soppan fortfarnde är sugen på jan-mars, så är jag grymt sugen på att täcka upp hans rum i december.

Hör av er!

Hej!

Vi är fyra tjejer som hade kunnat tänka oss att invadera er lägenhet! tre är svenskar och en är fransyska? Intresserad?

Ha det bra!

finns erbjudandet fortfarande kvar? :) gjort två säsonger tidigare i verbier..men har inte lyckats skaffa boende till denna än..

Tillbaka
Topp