Lägenhet sökes/tipps St.Anton eller Saalbach

Vierling

Ny medlem
Lägenhet sökes/tipps St.Anton eller Saalbach
Tjena, vi är 4-5 pers som letar lägenhet i ca 3 månader Jan-feb-mars, i antingen st.anton eller saalbach. Någon som hyr ut eller som vet vart vi kan leta ?

Tacksam om någon kunde berätta vart man hittar dom billigaste flygbiljetterna och till vilken flygplats.

Hör av er :-)
c_vierling@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp