Lägenhetshotell i Bad Gastein?

blocparty

Ny medlem
Hejsan!
Jag är en kille som skall ner till BG i vinter med en polare. Vi har hittat bra information om resan ner och övriga priser, mycket tack vare alla kunnaiga människor på freeride. Men tyvärr har iallafall inte jag funnit några tips på något bra lägenhetshotell gärna centralt i Bad Gastein, priset är också såklart viktigt och skall vara relativt lågt.
För övrigt skall vi va där en månad och åker i början av januari.

Tack!

kolla med hotell sonnwendhof. är ett vanligt hotell men när vi bodde där för nåt år sen bodde även några säsongare där och dom hade tillgång till kök. billigt är det nog oxå. är en bit att gå om ni ska på afterski men buss till liften stannar precis utanför.

tack så mycket verkar vara ett bra hotell, rätt nära till allt. dock kunde jag inte hitta nånbra sida där man kunde kolla tillgänglighet på rummen eller var man bokade rum?

vet du det?

kolla på alpresor.se dom har sonnwendhof men just alpresor han ha slut på rum i s-hof annars är det ju bara maila hotellet och fråga...

maila eller ringa är nog alternativen då jag är tveksam till att tanterna som driver hotellet har onlinebokning. tror även att tyska krävs för att ni ska förstå varandra. phone +436434 2243 or fax +436434 224328.

Rekommenderar absolut Euro Youth Hotel Krone! Läget är perfekt och man kan antingen bo i sovsal för 20 euro natten ink frukost. Eller i vanliga hotellrum, och det är inte heller dyrt! Jobbade där hela förra säsongen, och det är verkligen ett toppen ställe! Många säsongare hänger där och bara ca 100 m till liften. Nära till Heggbloms afterski och Silver Buller och Eden! Kommer åka ner den 26 dec och jobba på Krone, så kansk vi ses där!
/Nicole

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp