Josse_Persson Ny medlem 2008-01-08 Läget i Maryhofen? #1 Är lite nyfiken på hur läget är nere i Mayrhofen för tillfället? Är där några svenskar som huserar på Scotis nu för tiden? /Josse
Är lite nyfiken på hur läget är nere i Mayrhofen för tillfället? Är där några svenskar som huserar på Scotis nu för tiden? /Josse