Läget i Maryhofen?

Josse_Persson

Ny medlem
Läget i Maryhofen?
Är lite nyfiken på hur läget är nere i Mayrhofen för tillfället? Är där några svenskar som huserar på Scotis nu för tiden?

/Josse
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp