läget i Val Thorens?

Erra

Ny medlem
läget i Val Thorens?
Japp på fredag bär det av!

Tänkte bara kolla med någon som är där/nyss varit där hur läget är...

Verkar som om det finns bra med snö, stämmer det?
Finns det nån bra park?

Vore ju kul om nån annan som ska dit hör av sej=)

/erik
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp