Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
asså bara så ni vet så finns det nymodigheter som kallas för snökananoer dessa kanoner kastar ut snö över hela backen så man kan åka skidor endå bara så du vet..
p.s det finns en webcamera på hemsidan som "ozzman" skrev om den lallaren
hare gött
jag var där igår då hade dom tåv boxar, en relativt lite rainbow box och en roof top lr vad det heter, och ett pyttelitet gupp som nån byggt själv, men bättre än inget, isigt är det och två lr tre pister är öppna och en lift tror jag. hoppas det räcker som svar
ja jag bor i sthlm och jag vet att det finns en hemsida men där finns det inte så mkt information om hur hoppen är och om det finns några rails. Tack till de personer som fattade vad jag menade och tack för tippsen om hemsidan...
mm håller me hajje... hur fan hade du täänkt att dom skulle kunna spruta när det e såhär varmt:S???
men jag va i väsjö idag och det går ju att åka från toppen och så men lite jord och sånt i backen.... men om du tycker att det e roligt å bara leka på två boxar så kan ja rekomendera dej att åka dit...
Med tanke på temperaturen de senaste dagarna (veckorna?), och temperaturen + 10,2 grader som termometern utanför mitt fönster visar just nu så drar jag slutsatsen att åkning i sthlms backar är värdelös just nu. Tyvär
det är inte väsjös fel att dom inte har snö, det är vädret... Det har inte varit tillräkligt kallt för att kunna spruta snö!!!!!!!
Boxarna är å andra sidan väldigt sköna....