Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lägg av och tryck!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1747" data-attributes="member: 10565"><p>tack för att du förstår.......</p><p>jag tackar även för komplimangen om bilden.....men jag måste fortsätta att kritisera...(det är väl det forumet går ut på?!)</p><p>jag har hållit till i tandådalen under alla mina år som skidåkare..dsv 17år..</p><p></p><p>jag håller med om att på utsidan är tandådalen bara nån form av marknadsföring, men när man varit där lika länge som jag (eller längre) så lär man känna de som jobbar där, man får mycket respekt av företaget, tex jag var och tjatade på dom att man skulle få åka skidor i snowboard parken.......nu får vi det....</p><p>förra året fick vi inte åka i pipen.......inte i år heller......man det ska det bli ändring på....</p><p></p><p>med allt detta menar jag att man växer fast och lär sig hitta godbitarna när man väl kommit in........</p><p>och visserligen kanske det inte finns nån offpist nära backen.......men om du ska till tandådalen på nått lov, mejla mig, så får du en tur bortom backarna i tandådalen!!</p><p></p><p>MVH / ERIK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1747, member: 10565"] tack för att du förstår....... jag tackar även för komplimangen om bilden.....men jag måste fortsätta att kritisera...(det är väl det forumet går ut på?!) jag har hållit till i tandådalen under alla mina år som skidåkare..dsv 17år.. jag håller med om att på utsidan är tandådalen bara nån form av marknadsföring, men när man varit där lika länge som jag (eller längre) så lär man känna de som jobbar där, man får mycket respekt av företaget, tex jag var och tjatade på dom att man skulle få åka skidor i snowboard parken.......nu får vi det.... förra året fick vi inte åka i pipen.......inte i år heller......man det ska det bli ändring på.... med allt detta menar jag att man växer fast och lär sig hitta godbitarna när man väl kommit in........ och visserligen kanske det inte finns nån offpist nära backen.......men om du ska till tandådalen på nått lov, mejla mig, så får du en tur bortom backarna i tandådalen!! MVH / ERIK [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lägg av och tryck!
Tillbaka
Topp