Lägg av och tryck!

freeride_nu

Aktiv medlem
Lägg av och tryck!
Nog för att Freeride har mycket besökare men det är ju knappast flera tusen som röstar varje dag.
Så lägg av för faan Fransson och tryck på din egen bild tusen gånger om dan. Jag tror att detta också till viss del gäller en viss Erik Nordin!

Lägg av och tryck!
Hur funkar det där med röstningen egentligen? Röstar man när man kollar pa bilden bara? Da ar det inte sa konstigt kanske att bilderna pa forstasidan kommer högt.....och jag instämmer, nagon röstar nog pa sina bilder....tex Erik Nordin. Sag den bilden i aka skidor ocksa.....xponerat har sjunkit till en lag niva :(

Men jag ska inte klaga, Erik ser ut att ha kul pa bilden, och Jim gjorde bara sitt jobb..

Lägg av och tryck!
tack.....
i denna diskusion är det nog bäst att jag försvarar mig, min käre fars arbetskollega gjorde nått jävla program som röstade upp min bild så mycket.........
han gjorde det bara på kul......han ville kolla hur länge jag fick ligga kvar som etta.......det tog ca 1dag innan fransson hade röstat upp sig igen........
oki, men om ni stör er så kan jag bara säga förlåt....

och vad gäller påhoppet om åka skidor.......det är en jävligt bra tidning, jag tycker inte du skall smutskasta xponerat delen bara för att du är avundsjuk på att inte DU får vara med.....TACK........

och om du vill tala med mig in person, så kan du kolla vart jag kommer vara i vinter på; http://fly.to/level2
Vi ses på tävlingarna i vinter, och jag kommer knäcka er.....STORT..
FETHAJA DET...

MVH/ ERIK NORDIN

Lägg av och tryck!
Tack för ärligheten Nordin! Vilken dum konpis din pappa har. Men det var inte dig som huvudkritiken gick till utan Franssons. För det var ju deras bild som fick 3000 röster på en dag. Tråkig dag dem måste haft när dem satt och tryckte på uppdatera i flera timmar. För övrigt Nordin Så håller jag inte med en viss person som kritiserade din bild. Din bild är vass! Klarblå himmel och en perfekt mute. Synd bara att du satte den i skiddagisorten sälen!

Lägg av och tryck!

tack för att du förstår.......
jag tackar även för komplimangen om bilden.....men jag måste fortsätta att kritisera...(det är väl det forumet går ut på?!)
jag har hållit till i tandådalen under alla mina år som skidåkare..dsv 17år..

jag håller med om att på utsidan är tandådalen bara nån form av marknadsföring, men när man varit där lika länge som jag (eller längre) så lär man känna de som jobbar där, man får mycket respekt av företaget, tex jag var och tjatade på dom att man skulle få åka skidor i snowboard parken.......nu får vi det....
förra året fick vi inte åka i pipen.......inte i år heller......man det ska det bli ändring på....

med allt detta menar jag att man växer fast och lär sig hitta godbitarna när man väl kommit in........
och visserligen kanske det inte finns nån offpist nära backen.......men om du ska till tandådalen på nått lov, mejla mig, så får du en tur bortom backarna i tandådalen!!

MVH / ERIK

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp