landning

landning
det beror juh på vad du ska göra? och hur advanced du är.. ska du göra back flips så kanske du borde har mer än en meter i gap. :D du får testa dig fram.. det är smartast.. så får _du_ som _du_ vill ha det

landning
bygg inte landning ...

men hur ska jag bygga ett hopp på min ? Radhus .. baksidan .. lr får jag ta och bygga en rail iställe ?

landning
onödigt inlägg..de beror ju helt enkelt på hur mycket fart o grej man får på din tomt. prova dej fram istället. Om du har mycket me snö kan du bygga en fet start så du kan göra ett fetare hopp

landning
Scarface: nej, om man säger att det är ett dumt inlägg så har man inte gjort ett eget inlägg. ("...det är väl ett ännu dummare inlägg att bara skriva: dumt inlägg, onödigt inlögg...") men däremot har man gjort ett forumsvar. och det kan enligt dig kanske tyckas vara dumt.

och det här ÄR ett dumt inlägg enligt mej! och nu dummade jag till det ännu mer .. (=

landning
Haha! alla klagar på varandra att det är dumma inlägg. Nu e jag också dum eftersom jag klargar på att de e onnödigt att skirva "Dumt inlägg" =P

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp