Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 330819" data-attributes="member: 59533"><p>Gillar du hårda brädor ska du köpa ett snäpp längre än om du gillar mjuka i allmänhet. Själv har jag en bräda på 161 som är rikitgt hård...Går som ett lok i pisten men i lössnön är den för hård eller alterativt för kort för att fungera optimalt. Köp en billig slit och släng allroundbräda eller ha kvar den gamla du har samt köp en RIKTIG offpistbräda i rejäl längd. Eftersom du inte hoppar mycket utan mest cruisar/bränner kan du lika gärna ta en stor bräda!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 330819, member: 59533"] Gillar du hårda brädor ska du köpa ett snäpp längre än om du gillar mjuka i allmänhet. Själv har jag en bräda på 161 som är rikitgt hård...Går som ett lok i pisten men i lössnön är den för hård eller alterativt för kort för att fungera optimalt. Köp en billig slit och släng allroundbräda eller ha kvar den gamla du har samt köp en RIKTIG offpistbräda i rejäl längd. Eftersom du inte hoppar mycket utan mest cruisar/bränner kan du lika gärna ta en stor bräda! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på bräda?
Tillbaka
Topp