Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattias_R" data-source="post: 54141" data-attributes="member: 37124"><p>de e ju helt beroende på hur du vill åka.. om du bara vill jibba köp korta, om du bara vill åka fort köp långa.. okm du vill båda delarna köp någe mitt i mellan.. du kan ju testa typ 165 skidor.. du kommer inte att förlora så mkt i den snabba pisten.. skaffa ett par 1080 eller rossignol scratch bs så har du iaf riktigt bra lagg.. själv är jag 187 lång och kör 1080 177.. och sedan har ja skaffat ett par gamla 150 skidor som ja ska ha å jibba på..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattias_R, post: 54141, member: 37124"] de e ju helt beroende på hur du vill åka.. om du bara vill jibba köp korta, om du bara vill åka fort köp långa.. okm du vill båda delarna köp någe mitt i mellan.. du kan ju testa typ 165 skidor.. du kommer inte att förlora så mkt i den snabba pisten.. skaffa ett par 1080 eller rossignol scratch bs så har du iaf riktigt bra lagg.. själv är jag 187 lång och kör 1080 177.. och sedan har ja skaffat ett par gamla 150 skidor som ja ska ha å jibba på.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Längd
Tillbaka
Topp