Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 138772" data-attributes="member: 44213"><p>oj oj oj..</p><p></p><p>du = 182 brädan = 153 .. det kan nog bli lite kort i vissa samanhang..</p><p></p><p>min kortaste bräda som jag bara använder till parkåkning är 150 (jag = 175) å den känns rätt kort men skön att kontrollera på rails etc. (vi snackar 25cm)</p><p></p><p>din bräda kommer att vara 29cm kortare och det är klart att det kommer att funka, men sen beror det på hur bred den är.. du har ju 43 så den bör ju vara runt 25 i midjan...</p><p></p><p>sen eftersom brädan är så kort så är den säkert "gjord" för personer som väger lite mindre (nu är ju du ingen tungviktare). så .. kolla upp om du kan få tag på bredd och viktrekomendationer för just den brädan,,</p><p></p><p></p><p>annars verkar det som om det enda som kan vara keff är väl att du kanske inte kan åka fort som fan (om den inte e hård som fan) för då kommer den nog att bli fladdrig...</p><p></p><p>lite kort.. annars okej .. det är min åsikt..</p><p></p><p></p><p></p><p>OJ!!!</p><p></p><p>nu hittade jag</p><p></p><p><a href="http://www.bataleonsnowboards.com/site/products/boards/the_hero/the_hero_153" target="_blank">http://www.bataleonsnowboards.com/site/products/boards/the_hero/the_hero_153</a></p><p></p><p></p><p>ser ut som om den är 24,5 i midjan så då måste du stå rätt brett för att den skall funka.. annars verkar den vara rätt hård i flexet så på den punkten skall det nog funka..</p><p></p><p></p><p>peace.</p><p></p><p></p><p>/K</p><p></p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 138772, member: 44213"] oj oj oj.. du = 182 brädan = 153 .. det kan nog bli lite kort i vissa samanhang.. min kortaste bräda som jag bara använder till parkåkning är 150 (jag = 175) å den känns rätt kort men skön att kontrollera på rails etc. (vi snackar 25cm) din bräda kommer att vara 29cm kortare och det är klart att det kommer att funka, men sen beror det på hur bred den är.. du har ju 43 så den bör ju vara runt 25 i midjan... sen eftersom brädan är så kort så är den säkert "gjord" för personer som väger lite mindre (nu är ju du ingen tungviktare). så .. kolla upp om du kan få tag på bredd och viktrekomendationer för just den brädan,, annars verkar det som om det enda som kan vara keff är väl att du kanske inte kan åka fort som fan (om den inte e hård som fan) för då kommer den nog att bli fladdrig... lite kort.. annars okej .. det är min åsikt.. OJ!!! nu hittade jag [URL]http://www.bataleonsnowboards.com/site/products/boards/the_hero/the_hero_153[/URL] ser ut som om den är 24,5 i midjan så då måste du stå rätt brett för att den skall funka.. annars verkar den vara rätt hård i flexet så på den punkten skall det nog funka.. peace. /K /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd?
Tillbaka
Topp