Långfilm: FOOL

Lindhee

Ny medlem
Här är våran film från i år. De är bra kvalite så den e ganska stor, men de e värt de!

Kolla gärna o ge nån kommentar

http://files.filefront.com/FOOLwmv/;5485874;;/fileinfo.html

----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------

Den e grym, hoppas ni gillar den!!! O för er som vill veta e de både snowboard och skidor.
_____________________________________________________________________________________

Mackans edit har kommit nu, checka!!!

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=29666
_____________________________________________________________________________________

Senast ändrad:
hahah yeah ! den var riktigt bra. kul att se lite filmat från gesunda också, å ni verkar ha haft det jävligt soft i lindvallen med nice väder å hela backen å boxar för er själva(?).
tänkte skriva också att jonathan lindhes del lätt var bäst, så kommer han med snowboard sen å e lika bra, de e cleant.
sen också kul å se handrails! såg det förut i eran film som ni la ut typ i januari med det ni hade filmat då. tyckte att det var rålambshovsparken å det var de ju också :P ballt också med typ hammarbybacken som ligger typ mitt i stan så man ser bilar å shit.

aja klar femma

Senast ändrad:
det är det stället i filmen där det är ettt ganska långt svart räcke och två andra kortare där jonte o erik kör med gap till räcket

Den var helt ok men jag hade ju helldre sett en skidfilm eftersom jag är skidåkare!

(du får gärna skriva in om det är en skid eller snowboard film till nästa gång)

BigAir sa:
Den var helt ok men jag hade ju helldre sett en skidfilm eftersom jag är skidåkare!

det är ju typ en hel snowboarddel och två halva och en hel skiddel och två halva förutom friends = lika mycket, dessutom så är det ju typ bara skidor i friends

yeah sa:
BigAir sa:

det är ju typ en hel snowboarddel och två halva och en hel skiddel och två halva förutom friends = lika mycket, dessutom så är det ju typ bara skidor i friends
Jaha, då var det för att jag slog av efter halva för att det bara var bräda jag missade skiåkningen! ;)

bra film! *tummer upp*;) dock riktigt dålig bailpart i början å ful kille som stönar å frågar om de gick bra varie gång.. de pajjade rätt mycke..:S men fortsätt filma! ser fram emot nästa;)

me_mogul sa:
bra film! *tummer upp*;) dock riktigt dålig bailpart i början å ful kille som stönar å frågar om de gick bra varie gång.. de pajjade rätt mycke..:S men fortsätt filma! ser fram emot nästa;)
hahha

låter som filmen är jävligt nice! men det går ju inte fort att ladda ner 33 kb/s!

Tillbaka
Topp