Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 79184" data-attributes="member: 13861"><p>"Allt för att hjälpa till. Det är det som är Langley, det är det som skiljer Langley från resten!" </p><p></p><p>"del tårar och telefonsamtal hem till Svedala då man stötte på hinder som kändes oändligt stora."</p><p></p><p>"man jobbar inte för pengar"</p><p></p><p>Huvudet på spiken ebbs, synd bara att du inte märker hur korkad du låter och kan se saken klart från en annan synvinkel. Grattis till hjärntvätten! Ser att du på ett lite lämpligt sätt registrerat dig på freeride strax innan du skrev inlägget (eller skaffade ett nytt nick för att inte kunna spåras). Lite snokande runt på siten och du fick nys på att någon vågade ifrågasätta religionen Langley, det kan man ju självklart inte tolerera eftersom du på sant Lagleymanér tycker att folk med andra åsikter är obekväma och har dålig attityd.</p><p></p><p>Frågan om min ålder kontra erfarenhet är så fruktansvärt dum att jag inte ens bemödar att svara på den. Det räcker väl att jag säger att jag vet exakt vad jag pratar om. Ok? Av hänsyn till en person som står mig nära så tänker jag avstå att gå in på närmare detaljer om LTs förehavanden och affärsdrivande.</p><p></p><p>För att citera en av de otaliga personer som blivit blåsta av LT: "Langley är Alpernas böldpest i a****t."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 79184, member: 13861"] "Allt för att hjälpa till. Det är det som är Langley, det är det som skiljer Langley från resten!" "del tårar och telefonsamtal hem till Svedala då man stötte på hinder som kändes oändligt stora." "man jobbar inte för pengar" Huvudet på spiken ebbs, synd bara att du inte märker hur korkad du låter och kan se saken klart från en annan synvinkel. Grattis till hjärntvätten! Ser att du på ett lite lämpligt sätt registrerat dig på freeride strax innan du skrev inlägget (eller skaffade ett nytt nick för att inte kunna spåras). Lite snokande runt på siten och du fick nys på att någon vågade ifrågasätta religionen Langley, det kan man ju självklart inte tolerera eftersom du på sant Lagleymanér tycker att folk med andra åsikter är obekväma och har dålig attityd. Frågan om min ålder kontra erfarenhet är så fruktansvärt dum att jag inte ens bemödar att svara på den. Det räcker väl att jag säger att jag vet exakt vad jag pratar om. Ok? Av hänsyn till en person som står mig nära så tänker jag avstå att gå in på närmare detaljer om LTs förehavanden och affärsdrivande. För att citera en av de otaliga personer som blivit blåsta av LT: "Langley är Alpernas böldpest i a****t." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp