Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joye" data-source="post: 79194" data-attributes="member: 30173"><p>Kan som motpol till SVENSKSKIDUTHYRNING säga att min semester tillsammans med familjen blev hur lyckad som helst tack vare Langley.</p><p></p><p>Efter att vi bokat en resa med ett resebolag redan i augusti(!) trodde vi att våra platser var säkrade. Resebolaget upptäckte dock 5(!) dagar innan avresa att hotellet var fullbokat och erbjöd oss då plats på ett annat hotell mot tillägget för merkostnaden för det andra hotellet. Vi tyckte inte att detta var någon schysst behandlig så vi krävde tillbaka alla pengar vi betalat och hittade istället en restresa med Langley. Det blev med Langley efter att mina föräldrar var så nöjda med sin semester på Korsika med Langley. </p><p></p><p>Eftersom vi bodde i ett lägenhetshotell skulle vi vara tvungna att leta reda på en restaurang varje kväll (en av orsakerna till att vi bokat det första hotellet var att det ingick mat på hotellets restaurang). Efter att första kvällen ha haft lite bekymmer med att hitta ett ställe att äta på (även om det var gott) så frågade vi personalen (Ebbs) om det inte fanns någon möjlighet att köpa in sig på Langleys hotell och äta där varje dag. Detta fixades redan till nästa dag. Och det var inte någon dålig mat heller. För övrigt var personalen väldigt trevlig, tillmötesgående och kunnig.</p><p></p><p>Det finns en orsak till att mina föräldrar nu väljer att åka med Langley på semester igen. Självklart är vintersemester också redan bokad, i år blir det på en annan ort men eftersom Ebbs rekommenderade det så tror jag det ska bli minst lika bra.</p><p></p><p>Skulle jag få för mig att börja jobba som reseledare, diskare, guide etc eller bara behöva ett jobb för att klara en eventuell säsong i alperna skulle jag troligtvis söka detta på Langley och inte någon av de andra stora svenska resebolagen (absolut inte STS som behandlar sina kunder utan respekt).</p><p></p><p>Tackar Ebbs och hennes kolleger för en trevlig vecka förra vintern och hoppas att de sköter sig minst lika bra den här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joye, post: 79194, member: 30173"] Kan som motpol till SVENSKSKIDUTHYRNING säga att min semester tillsammans med familjen blev hur lyckad som helst tack vare Langley. Efter att vi bokat en resa med ett resebolag redan i augusti(!) trodde vi att våra platser var säkrade. Resebolaget upptäckte dock 5(!) dagar innan avresa att hotellet var fullbokat och erbjöd oss då plats på ett annat hotell mot tillägget för merkostnaden för det andra hotellet. Vi tyckte inte att detta var någon schysst behandlig så vi krävde tillbaka alla pengar vi betalat och hittade istället en restresa med Langley. Det blev med Langley efter att mina föräldrar var så nöjda med sin semester på Korsika med Langley. Eftersom vi bodde i ett lägenhetshotell skulle vi vara tvungna att leta reda på en restaurang varje kväll (en av orsakerna till att vi bokat det första hotellet var att det ingick mat på hotellets restaurang). Efter att första kvällen ha haft lite bekymmer med att hitta ett ställe att äta på (även om det var gott) så frågade vi personalen (Ebbs) om det inte fanns någon möjlighet att köpa in sig på Langleys hotell och äta där varje dag. Detta fixades redan till nästa dag. Och det var inte någon dålig mat heller. För övrigt var personalen väldigt trevlig, tillmötesgående och kunnig. Det finns en orsak till att mina föräldrar nu väljer att åka med Langley på semester igen. Självklart är vintersemester också redan bokad, i år blir det på en annan ort men eftersom Ebbs rekommenderade det så tror jag det ska bli minst lika bra. Skulle jag få för mig att börja jobba som reseledare, diskare, guide etc eller bara behöva ett jobb för att klara en eventuell säsong i alperna skulle jag troligtvis söka detta på Langley och inte någon av de andra stora svenska resebolagen (absolut inte STS som behandlar sina kunder utan respekt). Tackar Ebbs och hennes kolleger för en trevlig vecka förra vintern och hoppas att de sköter sig minst lika bra den här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp