Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElHombre" data-source="post: 79199" data-attributes="member: 29402"><p>En mycket intressant diskussion. Har en kompis som vittnar om hög arbetsbörda och även att en viss Pontus Langley ofta ville crasha i deras minimala lägenhet i Val d i stället för att bo på något hotell, gärna oanmälda besök. Kompisen bytte till STS efter halva säsongen där han trivdes bättre med mer fritid och drägligare arbetsvillkor. Var i Val diser vecka 12-04 och bodde på Hotell Ruitor vilket kom att bli en intressant upplevelse. Hela hotellet inklusive personal blev magsjuka(utom jag) och tydligen hade magsjukan spridits av personalen som blev mer och mer desarmerade för varje dag och bevittnade öppet hur irriterade de var på hotelledningen och langley för övrigt. De tvingades jobba fast de borde legat hemma. Kom hem och skrev ett brev till Langley om detta plus en del andra konstiga saker som skedde under veckan och fick svar otroligt snabbt. Så det vekar faktiskt vara intresserade hur deras kunder trivs. Nu testar jag något annat bolag så får man jämföra. </p><p></p><p>Adjö!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElHombre, post: 79199, member: 29402"] En mycket intressant diskussion. Har en kompis som vittnar om hög arbetsbörda och även att en viss Pontus Langley ofta ville crasha i deras minimala lägenhet i Val d i stället för att bo på något hotell, gärna oanmälda besök. Kompisen bytte till STS efter halva säsongen där han trivdes bättre med mer fritid och drägligare arbetsvillkor. Var i Val diser vecka 12-04 och bodde på Hotell Ruitor vilket kom att bli en intressant upplevelse. Hela hotellet inklusive personal blev magsjuka(utom jag) och tydligen hade magsjukan spridits av personalen som blev mer och mer desarmerade för varje dag och bevittnade öppet hur irriterade de var på hotelledningen och langley för övrigt. De tvingades jobba fast de borde legat hemma. Kom hem och skrev ett brev till Langley om detta plus en del andra konstiga saker som skedde under veckan och fick svar otroligt snabbt. Så det vekar faktiskt vara intresserade hur deras kunder trivs. Nu testar jag något annat bolag så får man jämföra. Adjö! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp