Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jalle_SexIE" data-source="post: 79200" data-attributes="member: 15318"><p>Jag jobbade för Langley 2002, jag skulle vilja börja med att säga att jag ALDRIG kommer ha någon kontakt med det företaget igen. Nu till anledningarna:</p><p>Du jobbar 6 dagar av 7/vecka, den dag du är ledig är ingen annan ledig, det går på rullande schema, du kan jobba i 12 dagar i sträck så skall du ju få 2 dagar ledigt, men tyvärr blir det nästan aldrig så, alltid någon sjuk som du får hoppa in för o då har du jobbat i 12 dagar för att sedan inte få dina 2 lediga dagar. Platschefen väredesätter dig = 0. Du är en sopgubbe i deras ögon inte värd en nickel. Du har tagit detta jobb för att jobba inte för att ha kul, Skitsamma vad Johan på deras rekyrtering säger. Jag hade kontrakt som sträckte sig över 2 månader, när jag skulle hem fick jag inte ut min lön, min platschef sa till mig att jag inte fick sluta, så jag skrev brev till Langley i sverige o till min platschef och undertecknade en skriftlig uppsägning, han vägrade att ta emot mitt brev. Jag kollade upp lite avtal mm, och kom fram till att han bryter avtalet vi har, så direkt när jag fick min lön så stack jag utan att säga ifrån. Detta resulterade i att de ringde min mobiltelefon o hotade mig med stämning etc, men att arbeta mot ens egen vilja kan ingen tvinga dig till. Så de skrev ett antal brev till mig o hotade mig hit o dit, o jag skrev tillbaka hur jag såg på det hela o bad det dra långt åt hel-ete. </p><p></p><p>Samtidigt skall jag nog säga dig att alla platser definitivt inte är så, det beror på vilken platschef du får, heter han Kenneth så watch it.. Men har haft många polare som jobbat för dem oxå som trivs, mycket jobb, riktigt usel betalning, men du kan få många goa stunder trots det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jalle_SexIE, post: 79200, member: 15318"] Jag jobbade för Langley 2002, jag skulle vilja börja med att säga att jag ALDRIG kommer ha någon kontakt med det företaget igen. Nu till anledningarna: Du jobbar 6 dagar av 7/vecka, den dag du är ledig är ingen annan ledig, det går på rullande schema, du kan jobba i 12 dagar i sträck så skall du ju få 2 dagar ledigt, men tyvärr blir det nästan aldrig så, alltid någon sjuk som du får hoppa in för o då har du jobbat i 12 dagar för att sedan inte få dina 2 lediga dagar. Platschefen väredesätter dig = 0. Du är en sopgubbe i deras ögon inte värd en nickel. Du har tagit detta jobb för att jobba inte för att ha kul, Skitsamma vad Johan på deras rekyrtering säger. Jag hade kontrakt som sträckte sig över 2 månader, när jag skulle hem fick jag inte ut min lön, min platschef sa till mig att jag inte fick sluta, så jag skrev brev till Langley i sverige o till min platschef och undertecknade en skriftlig uppsägning, han vägrade att ta emot mitt brev. Jag kollade upp lite avtal mm, och kom fram till att han bryter avtalet vi har, så direkt när jag fick min lön så stack jag utan att säga ifrån. Detta resulterade i att de ringde min mobiltelefon o hotade mig med stämning etc, men att arbeta mot ens egen vilja kan ingen tvinga dig till. Så de skrev ett antal brev till mig o hotade mig hit o dit, o jag skrev tillbaka hur jag såg på det hela o bad det dra långt åt hel-ete. Samtidigt skall jag nog säga dig att alla platser definitivt inte är så, det beror på vilken platschef du får, heter han Kenneth så watch it.. Men har haft många polare som jobbat för dem oxå som trivs, mycket jobb, riktigt usel betalning, men du kan få många goa stunder trots det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp