Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bmskier" data-source="post: 79213" data-attributes="member: 34508"><p>Nudlar!</p><p></p><p>Om du vil åka så mycket som möjligt är det bästa sättet. När det är sakt går det faktisk att åka skidor även om man jobbar for Langley, men är man SKIDÅKARE äter man nog hällra nudlar änn att risikera att offra skidåkning for jobben. Man vet ju aldrig; kanske säsongens två bästa dager faller på jusst dom dagerna då du var absolutt inte kunne unvika att jobba heldag.</p><p></p><p>Allt beror på vilka mål och önskan du har; jag känner folk som gilar att jobba for Langley och har gjort det länga och kännar ochså en del som inta gillade det samt några som hatade det. På nåt sätt forstår jag dom alla i och med att jag kännar dom och vet vad dom alla vill ha ut av en säsong. Själv har jag gjort enstaka jobb åt Langley i början av säsongen (snikrat och sånt) fast aldrig jobbat åt dom under säsongen; och kommer aldrig att göra det heller. Det är mcket annat jag hällre gör änn att risikera att missa bra åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bmskier, post: 79213, member: 34508"] Nudlar! Om du vil åka så mycket som möjligt är det bästa sättet. När det är sakt går det faktisk att åka skidor även om man jobbar for Langley, men är man SKIDÅKARE äter man nog hällra nudlar änn att risikera att offra skidåkning for jobben. Man vet ju aldrig; kanske säsongens två bästa dager faller på jusst dom dagerna då du var absolutt inte kunne unvika att jobba heldag. Allt beror på vilka mål och önskan du har; jag känner folk som gilar att jobba for Langley och har gjort det länga och kännar ochså en del som inta gillade det samt några som hatade det. På nåt sätt forstår jag dom alla i och med att jag kännar dom och vet vad dom alla vill ha ut av en säsong. Själv har jag gjort enstaka jobb åt Langley i början av säsongen (snikrat och sånt) fast aldrig jobbat åt dom under säsongen; och kommer aldrig att göra det heller. Det är mcket annat jag hällre gör änn att risikera att missa bra åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp