Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sofia25" data-source="post: 79217" data-attributes="member: 35150"><p>Ja det är ju många som tycker som jag och några dom tycker det omvända. </p><p>Ebba: Jag hade grymma (både i positiv och negativ bemärkelse)tider i valdi men det var inte tack vare LT. Mer tack vare Karin och Lotta (kollegor). "Om det inte passar så åk hem" det är precis det som är problemet. Jobba under förutsättningen att du alltid kan bli ersatt. Vad skulle hänt om jag drog v6 i vintras. Vem skulle sitta i skiten? Jag tror du vet. Men om du trivs go a head. Det verkade iof inte som du trivdes ett dugg i vintras men men. Jag kan uppfattat det fel. Men jag vill ha mer än de vill erbjuda. Och lustigt nog så tycker jag att jag ser på det på ett vuxet sätt, men hey alla har vi olika syn på saker.</p><p></p><p>Daniel Olsson: Du e grym och Dolly gänget var det som var kul. Men du vet ju oxå hur vi jobbade. Du e grym lite överviktig men grym. </p><p></p><p>Ja that´s it...igen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sofia25, post: 79217, member: 35150"] Ja det är ju många som tycker som jag och några dom tycker det omvända. Ebba: Jag hade grymma (både i positiv och negativ bemärkelse)tider i valdi men det var inte tack vare LT. Mer tack vare Karin och Lotta (kollegor). "Om det inte passar så åk hem" det är precis det som är problemet. Jobba under förutsättningen att du alltid kan bli ersatt. Vad skulle hänt om jag drog v6 i vintras. Vem skulle sitta i skiten? Jag tror du vet. Men om du trivs go a head. Det verkade iof inte som du trivdes ett dugg i vintras men men. Jag kan uppfattat det fel. Men jag vill ha mer än de vill erbjuda. Och lustigt nog så tycker jag att jag ser på det på ett vuxet sätt, men hey alla har vi olika syn på saker. Daniel Olsson: Du e grym och Dolly gänget var det som var kul. Men du vet ju oxå hur vi jobbade. Du e grym lite överviktig men grym. Ja that´s it...igen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Langley?
Tillbaka
Topp