Langley

kanske

Ny medlem
Langley
Varit mycket snack om Langley och deras "affärsidé" och anställningar mm, men det har inte varit så mycket om hur dom är att åka med som resenär...Tänkte göra det i vinter så lite vill man ju veta. Åkte med Nortlander i vintras och det gör man tamejfan inte två gånger. Hoppas inte Langley håller samma "klass". Eller?

Langley
åk me någe riktig resebyrå om du ska på charterresa... typ ving , sts..

Langley
Jag åkte med langley till Tignes över nyår häromsisten, och jag tyckte absolut att det var bra.. hjälpsam personal och avslappnad stämning.. sjukt jobbig resa ner bara, hatade deras liggbussar!

Langley
Haha, åh fan. Vi ska åka liggbuss...Men det måste ju vara bättre än "sittbuss"? Sen hör det ju till att man ska vara som ett utskitet plommon efter bussresan...;D

Langley
Langley har inte bästa förhållandena för sina anställda mm, men mycket unga är lika med positiv energi! Langley är kanon att resa med! Inget ont att säga om Langley!
Har åkt på några enveckorsresor med Langley och har inte haft minsta komplikation. I chamonix var det lite rörigt med hotell osv. Men överlag hög klass!

Langley
Håller med Rydellen fullständigt. Det må vara så att Langley behandlar sina anställda som skit men min resa med dem var kanon!

Langley
Får ta och hålla med de två ovannämnda, vet inte hur de behandlar sina anställda, men när man kommer ner så tyckte jag det var kanon service, och deras guider tyckte jag var kanon och roliga att prata med.

Åk med Langley=)

Langley
Kan absolut rekomendera Langley. Har åkt med dem till både Val Thorens och Val dIsere.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp