Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jcn" data-source="post: 118394" data-attributes="member: 33222"><p>det bästa är ju helt klart om en polare står och passar dig och håller i dina byxor och tröjja sen så hjälper han till med att kasta runt dig på en bakåtvolt så att man får in känslan hur det ska va, sen så behöver bara han som står å passar hjälpa till mindre å mindre till du klarar av att göra volten själv,</p><p>jag lovar att det är det bästa sättet jag har lärt hur många hopplösa fall som helst att göra bakåtvolt på studsmatta.</p><p></p><p>!säffle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jcn, post: 118394, member: 33222"] det bästa är ju helt klart om en polare står och passar dig och håller i dina byxor och tröjja sen så hjälper han till med att kasta runt dig på en bakåtvolt så att man får in känslan hur det ska va, sen så behöver bara han som står å passar hjälpa till mindre å mindre till du klarar av att göra volten själv, jag lovar att det är det bästa sättet jag har lärt hur många hopplösa fall som helst att göra bakåtvolt på studsmatta. !säffle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Tillbaka
Topp