Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbes" data-source="post: 118415"><p>En viktig sak som jag tycker folk har glömt att berätta om är att man faktiskt måste fokusera. Inte för att skrämmas eller nåt men en kille var på besök hos mig när jag hade matta och ville naturligtvis lära sig b-flip. Problemet var att han i mitten av flipen trodde att allt var klart slutade tänka på allt jag sa om att man ska titta bakåt och krypa ihop. Det slutade med att killen landade raklång med huvet före ner i mattan. Han hade ganska ont efter det vill jag lova. Så, vad du (ni) än gör, glöm för helvete inte att fokusera och fullfölja flipen. Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbes, post: 118415"] En viktig sak som jag tycker folk har glömt att berätta om är att man faktiskt måste fokusera. Inte för att skrämmas eller nåt men en kille var på besök hos mig när jag hade matta och ville naturligtvis lära sig b-flip. Problemet var att han i mitten av flipen trodde att allt var klart slutade tänka på allt jag sa om att man ska titta bakåt och krypa ihop. Det slutade med att killen landade raklång med huvet före ner i mattan. Han hade ganska ont efter det vill jag lova. Så, vad du (ni) än gör, glöm för helvete inte att fokusera och fullfölja flipen. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Tillbaka
Topp