Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjorsberg" data-source="post: 118420" data-attributes="member: 42208"><p>Asså jag typ började med att ståstilla utan studs. sen tränade jag mkt och landade typ alltid på magen och sen testade jag med lite fart (typ 2 hopp), och då klaraade jag det till knäna och sen typ hoppade jag med mer och mer fart nu kan jag till och med göra det stilla stående till fötter men jag ska typ lära mig på marken men har inte så träning förens på onsdag.</p><p></p><p>P.S. jag vågade ibörjan utan fart för att jag visste att skulle jag landa fel skulle det inte göra så mkt. ett sista tips: om du kör stilla stående så ha lite gung så blir det lite lättare och farmför allt som säkert alla har skagt VÅGA GÖRA DET!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjorsberg, post: 118420, member: 42208"] Asså jag typ började med att ståstilla utan studs. sen tränade jag mkt och landade typ alltid på magen och sen testade jag med lite fart (typ 2 hopp), och då klaraade jag det till knäna och sen typ hoppade jag med mer och mer fart nu kan jag till och med göra det stilla stående till fötter men jag ska typ lära mig på marken men har inte så träning förens på onsdag. P.S. jag vågade ibörjan utan fart för att jag visste att skulle jag landa fel skulle det inte göra så mkt. ett sista tips: om du kör stilla stående så ha lite gung så blir det lite lättare och farmför allt som säkert alla har skagt VÅGA GÖRA DET!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Lära sig Bakåtvolt på studsmatta
Tillbaka
Topp