spaderkunG
Ny medlem
lås
denna tråd
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tack ska du ha.. ska dit med farsan så det får väl intressera han lite grann också. Valhalla var ligger det ?westcoast_surfers sa:yoyo gbg är den bästa staden :D här finns allt :D longboard vm är ju i götet denna helg kan la va kul å titta på ? sen kan du hyra vindsurf av miglite utanför gbg. utöver detta finns massa badhur (valhalla) med upp te 10m. l¨ter de ok ?
Det lät inte helt fel. Men jag gick in på deras hemsida http://www.bunkeberget.com/index.htm och det verkar tyvärr som att dom har stängt för sommaren ?ekdahl sa:sedan en riktigt skön skatehall vid namn area 51 eller bunkeberget. ligger nog i bergsjön om jag inte har helt fel.
Area 51 har stängt.ekdahl sa:sedan en riktigt skön skatehall vid namn area 51 eller bunkeberget. ligger nog i bergsjön om jag inte har helt fel.
Liseberg e sjklart.. E det långt ut till Näset?Gurra_ski sa:Välkommen till Sveriges framsida och bästkustens pärla. Åk ut till Näset i Västra Frölunda om du vill hoppa klippor. Finns ett antal sköna klippor på badplatserna vid Näsethalvön. Vm i longboard kan ju också vara värt ett besök vilket en av föregående talare tipsade om. Det avgörs i slottskogen, som du lättast tar dig till med spårvagnen till hållplatsen Linnéplatsen.
Liseberg kan ju alltid vara roligt också!