spaderkunG
Ny medlem
lås
denna tråd
Senast ändrad:
tack ska du ha.. ska dit med farsan så det får väl intressera han lite grann också. Valhalla var ligger det ?westcoast_surfers sa:yoyo gbg är den bästa staden :D här finns allt :D longboard vm är ju i götet denna helg kan la va kul å titta på ? sen kan du hyra vindsurf av miglite utanför gbg. utöver detta finns massa badhur (valhalla) med upp te 10m. l¨ter de ok ?
Det lät inte helt fel. Men jag gick in på deras hemsida http://www.bunkeberget.com/index.htm och det verkar tyvärr som att dom har stängt för sommaren ?ekdahl sa:sedan en riktigt skön skatehall vid namn area 51 eller bunkeberget. ligger nog i bergsjön om jag inte har helt fel.
Area 51 har stängt.ekdahl sa:sedan en riktigt skön skatehall vid namn area 51 eller bunkeberget. ligger nog i bergsjön om jag inte har helt fel.
Liseberg e sjklart.. E det långt ut till Näset?Gurra_ski sa:Välkommen till Sveriges framsida och bästkustens pärla. Åk ut till Näset i Västra Frölunda om du vill hoppa klippor. Finns ett antal sköna klippor på badplatserna vid Näsethalvön. Vm i longboard kan ju också vara värt ett besök vilket en av föregående talare tipsade om. Det avgörs i slottskogen, som du lättast tar dig till med spårvagnen till hållplatsen Linnéplatsen.
Liseberg kan ju alltid vara roligt också!