lås

lås
yoyo gbg är den bästa staden :D här finns allt :D longboard vm är ju i götet denna helg kan la va kul å titta på ? sen kan du hyra vindsurf av mig ;) lite utanför gbg. utöver detta finns massa badhur (valhalla) med upp te 10m. l¨ter de ok ?

lås
westcoast_surfers sa:
yoyo gbg är den bästa staden :D här finns allt :D longboard vm är ju i götet denna helg kan la va kul å titta på ? sen kan du hyra vindsurf av mig ;) lite utanför gbg. utöver detta finns massa badhur (valhalla) med upp te 10m. l¨ter de ok ?
tack ska du ha.. ska dit med farsan så det får väl intressera han lite grann också. Valhalla var ligger det ?

lås
Valhalla ligger kanske 5 min gång från liseberg, ligger ihop med hockeyhallen Scandinavium, inte svårt att missa om man frågar,

lås
Välkommen till Sveriges framsida och bästkustens pärla. Åk ut till Näset i Västra Frölunda om du vill hoppa klippor. Finns ett antal sköna klippor på badplatserna vid Näsethalvön. Vm i longboard kan ju också vara värt ett besök vilket en av föregående talare tipsade om. Det avgörs i slottskogen, som du lättast tar dig till med spårvagnen till hållplatsen Linnéplatsen.

Liseberg kan ju alltid vara roligt också!

lås
Gurra_ski sa:
Välkommen till Sveriges framsida och bästkustens pärla. Åk ut till Näset i Västra Frölunda om du vill hoppa klippor. Finns ett antal sköna klippor på badplatserna vid Näsethalvön. Vm i longboard kan ju också vara värt ett besök vilket en av föregående talare tipsade om. Det avgörs i slottskogen, som du lättast tar dig till med spårvagnen till hållplatsen Linnéplatsen.

Liseberg kan ju alltid vara roligt också!
Liseberg e sjklart.. E det långt ut till Näset?

lås
Valhalla skall du inte åka till om du vil hoppa från 10m för den är aldrig öppen.
Kåsjön har 10m ligger i partille 20min buss från korsvägen(ligger vid liseberg). Vill du skejta är det väl bättra att gå till någon utomhuspark finns en i askim.
Man kan hyra vattenskotrar ute i fiskebäck dock rätt dyrt.
Det tar ca. 20 min till näset från centrum

lås
hmm mer skate spots då: lerum har ju en skysst utepark riktigt fin faKTISKT. det tar ca 15 min med tåget från gbg centralen. annars finns ju betongparken i alingsås men de tar ca 35min med tåg.
haj

Tillbaka
Topp