Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lättåkta skidor till lätt 13-årig tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1093027" data-attributes="member: 144594"><p>Kenja ar dock inte alls svarakta i sig. Snarare sa att de rikligt belonar god teknik utan att bestraffa den oerfarne, alltsa kan de vara precis ratt skidor att utvecklas pa. Jag haller dock med om att de jamforelsevis kanske kraver en viss vikt/benstyrka/teknik/vilja for att komma till sin ratt. Och i den aldern galler det ju att skynda langsamt och att undvika obehagliga upplevelser. Kanske mer nagot for den andra tjejen (Atrendes dotter med exakt samma matt) trots att ni har blivit tveksamma till metall. Kan inte tanka mig en svensk tjej med "driven alpteknik" skulle ha problem med Kenja. Ganska dyra dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1093027, member: 144594"] Kenja ar dock inte alls svarakta i sig. Snarare sa att de rikligt belonar god teknik utan att bestraffa den oerfarne, alltsa kan de vara precis ratt skidor att utvecklas pa. Jag haller dock med om att de jamforelsevis kanske kraver en viss vikt/benstyrka/teknik/vilja for att komma till sin ratt. Och i den aldern galler det ju att skynda langsamt och att undvika obehagliga upplevelser. Kanske mer nagot for den andra tjejen (Atrendes dotter med exakt samma matt) trots att ni har blivit tveksamma till metall. Kan inte tanka mig en svensk tjej med "driven alpteknik" skulle ha problem med Kenja. Ganska dyra dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lättåkta skidor till lätt 13-årig tjej
Tillbaka
Topp