Lavin i VT
Ajaj, men om man ger sig ut när det är en fyra i alperna så har man
nog räknat med riskerna. Men alltid så jävla tråkigt: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,593992,00.html
nog räknat med riskerna. Men alltid så jävla tråkigt: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,593992,00.html