skanken
Aktiv medlem
Lavin spade
Har läst runt här på forumet å lite överallt försökt hitta nått vettigt om spadar. voile å G3 avitech verkar ju vara the shit, men såg på åre lavin centers hemsida en G3 som handtaget hade gått av på ganska omgående..
Tänkte köpa en deploy 3, den har jag läst endel gött om men sen hitta jag mycke skit oxo.
Vi är några stycken som tänkte beställa varist kitt å det verkar som det ska beställas från sport-conrad.
Nån som har nån erfarenhet av deras spadar(stubai,vaude) ingen av spadarna är ju härdad till T6 som jag förstår? Mer än G3an då, Men hantaget?
Hittade en voile spade på subzero.se från sverige men då blir ju paketet genast mkt dyrare, å jag får nog vara nöjd med att det övriga jag reser med köper utrustning överhuvud taget så det kommer väll tyvärr inte på frågan att köpa nån annan stans då det brakar iväg i pris direkt.. korkat, yes.
Men nån utrustning är ju bättre än ingen.
Arva evo 3, BD super tour probe 265 å en spade, men som sagt, vilken ?
Funderar på att beställa en Voile XLM t6 separat då det fortfarnade är 1lakan ett paket utan en voile spade från sverige. fast det lär väll bara vara jag som gör det om det inte visar sig att nån av spadarna på conrads sida är nått att gräva upp nån med.
Så vilken spade ska snåljåparna köpa för att kunna gräva upp mig?
Finns det kanske nån annan sida med bättre utbud av billiga bra grejjer?
länk till conrads sida.
http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=35&art1=79109001
Är tacksam för alla svar!
Tänkte köpa en deploy 3, den har jag läst endel gött om men sen hitta jag mycke skit oxo.
Vi är några stycken som tänkte beställa varist kitt å det verkar som det ska beställas från sport-conrad.
Nån som har nån erfarenhet av deras spadar(stubai,vaude) ingen av spadarna är ju härdad till T6 som jag förstår? Mer än G3an då, Men hantaget?
Hittade en voile spade på subzero.se från sverige men då blir ju paketet genast mkt dyrare, å jag får nog vara nöjd med att det övriga jag reser med köper utrustning överhuvud taget så det kommer väll tyvärr inte på frågan att köpa nån annan stans då det brakar iväg i pris direkt.. korkat, yes.
Men nån utrustning är ju bättre än ingen.
Arva evo 3, BD super tour probe 265 å en spade, men som sagt, vilken ?
Funderar på att beställa en Voile XLM t6 separat då det fortfarnade är 1lakan ett paket utan en voile spade från sverige. fast det lär väll bara vara jag som gör det om det inte visar sig att nån av spadarna på conrads sida är nått att gräva upp nån med.
Så vilken spade ska snåljåparna köpa för att kunna gräva upp mig?
Finns det kanske nån annan sida med bättre utbud av billiga bra grejjer?
länk till conrads sida.
http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=35&art1=79109001
Är tacksam för alla svar!