Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lavinolyckor/tillbud i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 108167" data-attributes="member: 47541"><p>Jag är ledsen Pelleee, snö i ansiktet gör lätt att man vill gråta lite. Det är inget fel i det, låt tårarna rinna. Snart är du gammal nog att kunna sladda snö tillbaka när storebror är elakt emot dig.</p><p></p><p>Till er andra som är så pass mogna att ni kan åka släplift själva, är det inte lite märkligt att snart 100 personer på freeride läst det här inlägget och endast ett svar kommit upp? (Det svaret fick jag på FR-mejl, därför syns det inte här)</p><p></p><p>Är lavinincidenter pinsamma att prata om? Jag är ganska säker att det finns en rad lavintillbud som borde kunna komma upp här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 108167, member: 47541"] Jag är ledsen Pelleee, snö i ansiktet gör lätt att man vill gråta lite. Det är inget fel i det, låt tårarna rinna. Snart är du gammal nog att kunna sladda snö tillbaka när storebror är elakt emot dig. Till er andra som är så pass mogna att ni kan åka släplift själva, är det inte lite märkligt att snart 100 personer på freeride läst det här inlägget och endast ett svar kommit upp? (Det svaret fick jag på FR-mejl, därför syns det inte här) Är lavinincidenter pinsamma att prata om? Jag är ganska säker att det finns en rad lavintillbud som borde kunna komma upp här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lavinolyckor/tillbud i Sverige
Tillbaka
Topp