Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare/tranceiver tips?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zamen" data-source="post: 1136674" data-attributes="member: 166172"><p>Hej,</p><p></p><p>Ny på detta forum och har lite funderingar kring tranceiverval. Jag önskar alltså få rekommendationer på vilken jag skall köpa. Åker of-pist dugligt, har tidigare lånat/hyrt utrustning när det behövts men nu är siktet inställt på en hel månads åkning i vinter varför jag tänker mig att köpa egen utrustning. </p><p></p><p>Har sökt på forumet men trådarna som jag finner är hyfsat gamla och modellerna på marknaden är nya.. så vad rekommenderar den samlade expertisen på forumet idag? Är, i detta fall, inte särskilt prylnördig. Söker en tranceiver som är användarvänlig och stabil, måste inte vara värstingen på något sätt...</p><p></p><p>//Z</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zamen, post: 1136674, member: 166172"] Hej, Ny på detta forum och har lite funderingar kring tranceiverval. Jag önskar alltså få rekommendationer på vilken jag skall köpa. Åker of-pist dugligt, har tidigare lånat/hyrt utrustning när det behövts men nu är siktet inställt på en hel månads åkning i vinter varför jag tänker mig att köpa egen utrustning. Har sökt på forumet men trådarna som jag finner är hyfsat gamla och modellerna på marknaden är nya.. så vad rekommenderar den samlade expertisen på forumet idag? Är, i detta fall, inte särskilt prylnördig. Söker en tranceiver som är användarvänlig och stabil, måste inte vara värstingen på något sätt... //Z [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare/tranceiver tips?!
Tillbaka
Topp