Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ledband i foten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stojje" data-source="post: 1092887" data-attributes="member: 26138"><p>Vred sönder ledbanden i vänstra fotleden för en massa år sen. Rehabtränade och körde balansplatta tills det kändes stabilt och bra.Prövade åka igen slutet på samma säsong men bröt upp det igen. Når man sliter av / drar ut ledbanden så kan även nervtrådar gå av och känslan i foten försvinner delvis.Även när jag hade fått tillbaka stabiliteten och styrkan i fotleden så hade inte nervtrådarna fått riktig kontakt och reaktionen i foten släpade efter. Med lite tejp som drar i huden runt fotleden och vaden blev känsla och kontrollen bättre. Körde med det ett par år innan jag vågade köra utan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stojje, post: 1092887, member: 26138"] Vred sönder ledbanden i vänstra fotleden för en massa år sen. Rehabtränade och körde balansplatta tills det kändes stabilt och bra.Prövade åka igen slutet på samma säsong men bröt upp det igen. Når man sliter av / drar ut ledbanden så kan även nervtrådar gå av och känslan i foten försvinner delvis.Även när jag hade fått tillbaka stabiliteten och styrkan i fotleden så hade inte nervtrådarna fått riktig kontakt och reaktionen i foten släpade efter. Med lite tejp som drar i huden runt fotleden och vaden blev känsla och kontrollen bättre. Körde med det ett par år innan jag vågade köra utan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ledband i foten
Tillbaka
Topp